Publicerad: 2025-01-14

Logotyp

Tekniska supportmedarbetare till Swedbank Pay!

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Är du en kommunikativ och ansvarsfull person som brinner för kundservice? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får utveckla din kompetens tillsammans med engagerade chefer och kollegor? Då kan du vara den vi söker till teamet på Swedbank Pay i Stockholm! Kundintervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Swedbank Pay's räkning flera nya kollegor till deras avdelning inom Customer Management. Idag utgörs Customer Management av cirka 45 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark där de dagligen arbetar för att överträffa kundens upplevelse. Deras hjärtan slår extra för kunden och de strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i deras möten. Deras uppdrag är att via telefon och mejl supportera Swedbank Pays tjänster till deras kunder, partners och företagsrådgivare. De arbetar som specialister inom sitt område och behöver ha både bred och djup förståelse för branschen och verksamheten i helhet.

Du erbjuds
- En härlig arbetsmiljö med trevliga kollegor där din röst blir hörd.
- Varierande arbetsuppgifter med personlig såväl som professionell utveckling.
- Möjlighet att bli specialist på Swedbank Pay's produkter och tjänster.
- En visstidsanställning via Academic Work på 6 månader med goda möjligheter att bli överrekryterad till PayEx.

Denna tjänst kräver utdrag från belastningsregistret, vänligen ansök om detta hos polisen i samband med att du skickar in din ansökan då det kan ta upp till två veckor att få hem. Rätt utdrag hittar du här!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

I rollen som supportmedarbetare kommer du att supportera Swedbank Pay's företagskunder via telefon och mejl. I supporten kommer man hantera komplexa frågor där supporten till kunden ofta innebär en utredning mer än en förklaring.
- Deras arbetstider är förlagda vardagar mellan kl. 7.45-18.10 och arbetet utförs från deras kontor i centrala Stockholm.

VI SÖKER DIG SOM
- Har gymnasiekompetens inom exempelvis natur, datateknik, ekonomi, samhällsvetenskap.
- Har tidigare erfarenhet från någon form av service- eller supportyrke.
- Har ett tekniskt intresse.
- Behärskar svenska och engelska flytande.

Det är starkt meriterande om du
- Behärskar norska eller danska.
- Har eftergymnasial utbildning inom relevant område.
- Har erfarenhet ifrån Kort- och betalbranschen.

Du är ansvarsfull, kundfokuserad och har en utpräglad känsla för service och kvalité. Du är en engagerad person som vill vara med och skapa laganda i teamet. Du stimuleras av att hitta den bästa lösningen för kunden samtidigt som det blir den bästa affären för Swedbank Pay. Då de emellanåt har hög belastning är det viktigt att kunna hantera stress väl.

Du behöver vara noggrann och analytisk. Du behöver ha viljan att lära och förstå branschen och verksamheten i helhet. Det är viktigt att både kunna se detaljer och samband samt ha god problemlösningsförmåga.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Stockholm

Populära jobb i Stockholm