Publicerad: 2025-01-15
Executive Assistant/Office Manager till Altris đ
Om tjÀnsten
Ett snabbvÀxande företag inom den gröna tekniksektorn söker nu en engagerad medarbetare för en delat tjÀnst som Executive Assistant och Office Manager, som vill vara navet i deras verksamhet, stötta bolagets VDoch sÀkerstÀlla att kontoret fungerar smidigt. Rollen erbjuder en varierad vardag dÀr du kombinerar praktiska och administrativa uppgifter för att skapa en trivsam och effektiv arbetsmiljö. Uppdraget Àr ett konsultuppdrag via Wrknest pÄ 6 mÄnader, med möjlighet till överrekrytering för rÀtt person.
Dina framtida arbetsuppgifterI rollen som Executive Assistant och Office Managerkommer du att ha en central roll med mÄnga kontaktytor. Du kommer att ansvara för att stötta bÄde ledning och team i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat:
- Koordinera och hantera kontorets löpande drift, inklusive inköp av material och förnödenheter.
- Planera och genomföra interna möten och event.
- Hantera enklare ekonomiuppgifter som fakturering och kvittohantering.
- Vara kontaktperson gentemot leverantörer och externa samarbetspartners.
- Stötta i administrativa uppgifter sÄsom resebokningar och kalenderhantering för bolagets VD.
- Bidra till att skapa en vÀlkomnande arbetsmiljö för medarbetare och besökare.
Vi söker dig som Vi tror att du har erfarenhet av en liknande roll tjÀnst dÀr du fÄtt visa din organisationsförmÄga. Du Àr en strukturerad och serviceinriktad person som trivs med att arbeta bÄde sjÀlvstÀndigt och tillsammans med andra. Vidare ser vi gÀrna att du:
- Har minst 2 Ă„rs tidigare erfarenhet av en roll som Executive Assistant eller liknande.
- Har goda kunskaper och Àr bekvÀm med att anvÀnda digitala verktyg som Office 365 eller liknande.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, bÄde i tal och skrift.
Som person Àr du lösningsorienterad och flexibel, med en förmÄga att prioritera i en varierad vardag. Du gillar att skapa ordning och reda och trivs i en roll dÀr du fÄr mycket eget ansvar, samtidigt som du bidrar med en positiv instÀllning och energi till organisationen.
Ăvrig information
- Start: OmgÄende
- Plats: Uppsala
- Omfattning: Heltid.
- AnstÀllningsform: Konsultuppdrag via Wrknest i 6 mÄnader, med möjlighet till överrekrytering.
Om kundenAltris Ă€r ett svenskt företag som utvecklar hĂ„llbara natriumjonbatterier â ett mer miljövĂ€nligt alternativ till traditionella litiumbatterier. Med sin unika teknik baserad pĂ„ rikligt förekommande material som salt och trĂ€, erbjuder Altris lösningar för grön energilagring. Företaget satsar pĂ„ innovation och hĂ„llbarhet, med en internationell arbetsmiljö som frĂ€mjar kreativitet och utveckling. Perfekt för dig som vill bidra till framtidens gröna energi!
Om Wrknest PÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LÀs mer pÄ www.wrknest.se.