Publicerad: 2025-01-16

Söker logistikplanerare, kundservice och försäljning
Vi söker nu en glad och driven medarbetare för vår nya tjänst.
Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du kommer att arbeta i ett litet team. Vi har vårt huvudkontor i Malmö och du kommer att ansvara för kommunikationen/planering av våra team runt om i Sverige. Arbetet kommer att innehålla mycket eget arbete där du löser problem och sköter planeringen. Du kommer att ha ansvar för kundbemötandet och merförsäljning.
Arbetsuppgifter:
- Svara på inkommande samtal, mail och chatt.
- Strukturera/planera jobb
- Fakturering/enkel ekonomi
- Potentiell marknadsföring inom sociala medier.
Start: Förhandlingsbart men behov finns omgående.
Schemalagd arbetstid: Kontorstider, måndag till fredag
Anställning: Tillsvidare eller deltid
Tjänstgöringsgrad: 70-100%
Placering: Malmö
Personliga egenskaper
För att du ska trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare och säljare tror vi att:
- Du har ansvarskänsla, är noggrann och har hög arbetsmoral.
- Du är utåtriktad och driven.
- Du är en person med hög social kompetens som älskar att ge kunden en god service.
- Du är stresstålig och tycker det är roligt att hantera många uppgifter samtidigt.
- Du är en person som gillar att arbeta med försäljning
Kvalifikation Krav:
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
- Van att arbeta med dator.
- Körkort: B
- Erfarenhet av Hubspot och/eller Fortnox är meriterande
Ansök via e-post till info@smartboxes.se