Publicerad: 2025-01-20

Logotyp

Koordinator med receptionstjänst - Linköping

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör och söker en ny utmaning? Är du en serviceinriktad person som gillar det personliga mötet med människor? Då kan denna roll vara något för dig – välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

L&T står inför en spännande resa och söker därför efter en koordinator till ett av våra uppdrag inom kommersiell verksamhet. Som koordinator är man del av ett team som har ett övergripande ansvar i att koordinera ärenden, receptionsarbeten, nyckelutlämning till leverantörer, nyckelbeställningar, stöd till gruppchefer och områdeschef. Som koordinator arbetar du som spindeln i nätet i en omväxlande miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Du kommer arbeta i flera olika system. Tjänsten är på plats 100% på kontoret i Linköping

Din profil

Kvalifikationer

• Gymnasieutbildning
• Behärskar svenska mycket väl, både i tal och skrift
• God datorvana
• Office 365

Meriterande

• Erfarenhet av administrativt arbete gärna inom fastighetsbranschen
• Erfarenhet av IFS
• Arbetslivserfarenhet inom ekonomi

Ansökan

Vi gör löpande urval och intervjuer och önskar därför få din ansökan så snart som möjligt. När du skickat in din ansökan får du ett bekräftelsemail.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linnéa Bäck Öberg linnea.backoberg@l-t.se 0706-27 56 95
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Linköping

Populära jobb i Linköping