Publicerad: 2025-01-21
Ekonomikonsult för uppdrag till kommun
Vi söker nu en erfaren ekonomikonsult för ett kommunalt uppdrag strax utanför Malmö. Har du minst 5 års erfarenhet som ekonomiassistent och har arbetat i systemet Raindance? Är du van vid att arbeta självständigt med leverantörsreskontra i större organisationer? Då kan detta vara rätt uppdrag för dig!
Huvudsakliga arbetsuppgifter
*Ansvar för leverantörsreskontra
*Sammanställa och analysera ekonomiska rapporter
*Vara behjälplig i månads- och årsbokslut
*Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa korrekt ekonomisk information
*Bidra till förbättringar av ekonomiska processer och rutiner
Lämplig bakgrund
Ett krav för etta uppdrag är att du har minst 5 års erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent, samt har arbetat i systemet Raindance tidigare. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift och har gärna en eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
Personliga egenskaper
För att bli lyckosam i rollen är du noggrann och detaljorienterad. Vi ser att du är prestigelös, samarbetsvillig och självständig i ditt arbete. Du är initiativrik, flexibel och anpassningsbar, samt har god kommunikationsförmåga.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på jennie.olsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-02-21.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
*Ansvar för leverantörsreskontra
*Sammanställa och analysera ekonomiska rapporter
*Vara behjälplig i månads- och årsbokslut
*Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa korrekt ekonomisk information
*Bidra till förbättringar av ekonomiska processer och rutiner
Lämplig bakgrund
Ett krav för etta uppdrag är att du har minst 5 års erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent, samt har arbetat i systemet Raindance tidigare. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift och har gärna en eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
Personliga egenskaper
För att bli lyckosam i rollen är du noggrann och detaljorienterad. Vi ser att du är prestigelös, samarbetsvillig och självständig i ditt arbete. Du är initiativrik, flexibel och anpassningsbar, samt har god kommunikationsförmåga.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på jennie.olsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-02-21.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.