Publicerad: 2025-01-25
Administratör sökes till Finansförbundet
Finansförbundet är Sveriges största fackförbund inom bank och finans och sitter i fräscha lokaler precis intill Globen. Vi söker nu en engagerad och strukturerad administratör till ett långsiktigt konsultuppdrag. Sök rollen idag!
OM TJÄNSTEN
Finansförbundet har en bred etablering och inblick i finansvärlden. Idag är dom 38 dedikerade medarbetare som sitter i topprenoverade lokaler på 10e våningen precis vid Globen.
Som administratör hos Finansförbundet spelar du en viktig roll i att stötta verksamheten med en bredd av administrativa uppgifter. Du kommer att hantera allt från administration av reseräkningar, event och utbildningar i CRM-system till att vara back up för frågor från deltagare på event. Dessutom ansvarar du för mindre kontorsrelaterade arbetsuppgifter, såsom inköp av kontorsmaterial, mat och kaffe mm.
Vi söker dig som är prestigelös och trivs som fisken i vattnet med administrativa systemuppgifter. Vi ser gärna att du är en person som gillar att snabbt lösa problem, underlätta för andra och uppskattar att arbeta för organisationens mål och förbundets behov.
Detta är ett konsultuppdrag via Academic Work som inleds med 6 månaders visstidsanställning med god chans till förlängning. Tjänsten är en heltidstjänst mellan kl.08-17.00 på plats hos Finansförbundet som har sitt kontor vid Globen.
Du erbjuds
- En varierad och utvecklande roll i en engagerad och samhällsorienterad organisation
- Hos Finansförbundet får du möjlighet att bidra till en verksamhet som gör skillnad och samtidigt utveckla din kompetens inom administration och samordning
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Administrera reseräkningar och bistå i hantering av event och utbildningar i vårt CRM-system
* Löpande bevaka och besvara frågor från deltagare i förbundets event och utbildningar
* Säkerställa att administrativa processer fungerar smidigt och effektivt
* Bidra till planering och samordning av administrativa uppgifter vid större aktiviteter
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom CRM-system
- Tidigare arbetat inom service
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska, såväl skriftligt som muntligt
- Har god organisatorisk förmåga med förmåga att arbeta strukturerat och självständigt
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av inköp eller kontorsadministration
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad och noggrann
- Lösningsfokuserad och med en positiv attityd
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer här
OM TJÄNSTEN
Finansförbundet har en bred etablering och inblick i finansvärlden. Idag är dom 38 dedikerade medarbetare som sitter i topprenoverade lokaler på 10e våningen precis vid Globen.
Som administratör hos Finansförbundet spelar du en viktig roll i att stötta verksamheten med en bredd av administrativa uppgifter. Du kommer att hantera allt från administration av reseräkningar, event och utbildningar i CRM-system till att vara back up för frågor från deltagare på event. Dessutom ansvarar du för mindre kontorsrelaterade arbetsuppgifter, såsom inköp av kontorsmaterial, mat och kaffe mm.
Vi söker dig som är prestigelös och trivs som fisken i vattnet med administrativa systemuppgifter. Vi ser gärna att du är en person som gillar att snabbt lösa problem, underlätta för andra och uppskattar att arbeta för organisationens mål och förbundets behov.
Detta är ett konsultuppdrag via Academic Work som inleds med 6 månaders visstidsanställning med god chans till förlängning. Tjänsten är en heltidstjänst mellan kl.08-17.00 på plats hos Finansförbundet som har sitt kontor vid Globen.
Du erbjuds
- En varierad och utvecklande roll i en engagerad och samhällsorienterad organisation
- Hos Finansförbundet får du möjlighet att bidra till en verksamhet som gör skillnad och samtidigt utveckla din kompetens inom administration och samordning
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Administrera reseräkningar och bistå i hantering av event och utbildningar i vårt CRM-system
* Löpande bevaka och besvara frågor från deltagare i förbundets event och utbildningar
* Säkerställa att administrativa processer fungerar smidigt och effektivt
* Bidra till planering och samordning av administrativa uppgifter vid större aktiviteter
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom CRM-system
- Tidigare arbetat inom service
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska, såväl skriftligt som muntligt
- Har god organisatorisk förmåga med förmåga att arbeta strukturerat och självständigt
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av inköp eller kontorsadministration
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad och noggrann
- Lösningsfokuserad och med en positiv attityd
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer här