Publicerad: 2025-01-27

Logotyp

Administrativt deltidsuppdrag i vår

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Om tjänsten

Är du en noggrann och strukturerad student med intresse för ekonomi och administration? Vi söker dig som vill arbeta deltid med att stötta ett projekt hos en av våra kunder under cirka två månaders i vår.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Vår kund genomför varje år ett projekt där enkäter skickas ut till deras 300 medlemsföretag. I år behöver deras fastighetsekonom stöttning av en student som ansvarar för att kommunicera med medlemmar och kvalitetssäkra enkätsvaren. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

• Jämföra inkomna svar mot tidigare års inrapportering och följa upp avvikelser
• Kontrollera inkomna svar mot årsredovisning och säkerställa att uppgifterna stämmer
• Godkänna kontrollerade svar i Survey Generator
• Svara på frågor om enkäten via mejl och telefon
• Skicka påminnelser om att besvara enkäten
• Begära in årsredovisningar från kunderna

Kvalifikationer

Det här uppdraget passar perfekt för en student som söker ett flexibelt deltidsjobb vid sidan av studierna. Du får chansen att arbeta självständigt och utveckla dina administrativa och analytiska färdigheter.

• Är flytande i svenska och kan uttrycka dig tydligt och professionellt i text
• Har grundläggande förståelse för ekonomiska data, till exempel årsredovisningar
• Är datorvan och snabbt kan sätta dig in i olika system och program, inklusive Excel
• Är noggrann, ansvarsfull och kommunikativ

Övrigt

• Start: Början av mars (vecka 10)
• Arbetsperiod: Fram till 16 maj
• Omfattning: 2–3 timmar per dag (ca 10–15 timmar/vecka), flexibelt upplägg
• Placering: Slussen, finns möjlighet till hybridarbete

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Stockholm

Populära jobb i Stockholm