Publicerad: 2025-01-27
Kundservicemedarbetare på 50%
Vårt uppdrag
Trivs du i en administrativ roll och motiveras av att ge förstklassig service – då kan detta vara tjänsten för dig!
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare ansvarar du tillsammans med teamet för hela kedjan i kundservice, från det att kundorder kommer in till det att varorna går ut till kund och vi erhåller betalning.
Förekommande arbetsuppgifter:
- Besvara frågor från kunder och konsumenter
- Orderadministration
- Kundregister
- Transportbokningar
- Leveransdokument
- Reklamationer
I rollen kommer du ha kontakter både internt och externt, såsom kunder, transportörer, säljare och lagerpersonal.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och som har vana av service och kundbemötande. Du är noggrann och engageras av att ha flera arbetsuppgifter pågående samtidigt och du förstår hur olika arbetsmoment är en del av ett större flöde.
Krav för tjänsten:
- Erfarenhet av arbete inom service och kundbemötande
- Erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem
- Gymnasieutbildning eller motsvarande
- God svenska i tal och skrift samt baskunskaper i engelska
Som person tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och du drivs av teamets gemensamma mål för att bidra till hela företagets framgång
Övrig information
Arbetstid: dag, fm, kväll. I denna tjänst förväntas det att du kan arbeta minst 50%
Lön: timlön
Tillträde: feb/mars enligt överenskommelse
Placering: södra Örebro
Tjänsten är ett konsultuppdrag under säsong februari-juli med varierat slutdatum
Rekryteringsprocessen hanteras av Nercia bemanning och har du frågor kring tjänsten vänligen kontakta rekryteringsansvarig Andrea Westling på andrea@nercia.se
Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande.
Om Nercia
Nercia är en leverantör inom Bemanning, Rekrytering, Interimsuppdrag och Utbildning som erbjuder högt kvalitativa lösningar. Vår branschinriktning är primärt kvalificerade arbetare och tjänstemän. Vi rekryterar och bemannar både längre och kortare uppdrag utifrån uppdragsgivarens önskemål. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen.
Som anställd är du vår viktigaste resurs och du skall känna dig trygg i din anställning. Vi lägger stor vikt vid att skapa en god relation mellan medarbetare för att skapa en god stämning och arbetsklimat. Därför erbjuder vi friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter, tillgång till kompetensutveckling och anställning på kollektivavtal.
Trivs du i en administrativ roll och motiveras av att ge förstklassig service – då kan detta vara tjänsten för dig!
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare ansvarar du tillsammans med teamet för hela kedjan i kundservice, från det att kundorder kommer in till det att varorna går ut till kund och vi erhåller betalning.
Förekommande arbetsuppgifter:
- Besvara frågor från kunder och konsumenter
- Orderadministration
- Kundregister
- Transportbokningar
- Leveransdokument
- Reklamationer
I rollen kommer du ha kontakter både internt och externt, såsom kunder, transportörer, säljare och lagerpersonal.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och som har vana av service och kundbemötande. Du är noggrann och engageras av att ha flera arbetsuppgifter pågående samtidigt och du förstår hur olika arbetsmoment är en del av ett större flöde.
Krav för tjänsten:
- Erfarenhet av arbete inom service och kundbemötande
- Erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem
- Gymnasieutbildning eller motsvarande
- God svenska i tal och skrift samt baskunskaper i engelska
Som person tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och du drivs av teamets gemensamma mål för att bidra till hela företagets framgång
Övrig information
Arbetstid: dag, fm, kväll. I denna tjänst förväntas det att du kan arbeta minst 50%
Lön: timlön
Tillträde: feb/mars enligt överenskommelse
Placering: södra Örebro
Tjänsten är ett konsultuppdrag under säsong februari-juli med varierat slutdatum
Rekryteringsprocessen hanteras av Nercia bemanning och har du frågor kring tjänsten vänligen kontakta rekryteringsansvarig Andrea Westling på andrea@nercia.se
Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande.
Om Nercia
Nercia är en leverantör inom Bemanning, Rekrytering, Interimsuppdrag och Utbildning som erbjuder högt kvalitativa lösningar. Vår branschinriktning är primärt kvalificerade arbetare och tjänstemän. Vi rekryterar och bemannar både längre och kortare uppdrag utifrån uppdragsgivarens önskemål. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen.
Som anställd är du vår viktigaste resurs och du skall känna dig trygg i din anställning. Vi lägger stor vikt vid att skapa en god relation mellan medarbetare för att skapa en god stämning och arbetsklimat. Därför erbjuder vi friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter, tillgång till kompetensutveckling och anställning på kollektivavtal.