Publicerad: 2025-01-28

Logotyp

Koordinator till Add Insight!

Adress

Falun

Anställning

Deltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Studerar du HR eller kommunikation och har ett intresse för team- och ledarskapsutveckling? Är du en serviceinriktad person med en stor portion vilja och framåtanda? I rollen som koordinator hos Add Insight får du möjligheten att skaffa dig meriterande erfarenheter på ett företag som arbetar med organisationsutveckling! Ansök redan idag – vi arbetar med urval löpande.

OM TJÄNSTEN

Add Insight i Falun och Stockholm arbetar med att utveckla organisationer inom psykologisk trygghet, ledarskap och teamutveckling. Som koordinator blir du en del av ett litet och engagerat team där du har möjlighet att arbeta både på plats i Falun och en del distans. Här kommer du arbeta självständigt med varierande uppgifter som att koordinera kurser och event, hantera kommunikation och administrera material inför utbildningar. Dessutom får du chans att fördjupa dig inom digital kommunikation och marknadsföring, samtidigt som du utvecklar dig inom företagets expertområden genom utbildningar och certifieringar.

Du erbjuds


* Ett meriterande extraarbete att kombinera med dina studier
* En möjlighet att bli en del av ett nyfiket och engagerat team som stöttar varandra
* En dedikerad konsultchef från Academic Work som stöttar dig under uppdragets gång


Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos oss på Academic Work och arbeta som deltidskonsult hos Add Insight. Som konsult hos Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Koordinera kurser och event samt sköta bokningar och kontakt med deltagare
* Hantera och skicka ut nyhetsbrev samt se till så att systemen fungerar
* Extern kommunikation och marknadsföring
* Övriga administrativa uppgifter såsom fakturering, förbereda med material inför utbildningar och beställa produkter


Utöver dessa arbetsuppgifter så finns det även möjlighet att bredda sig inom relevanta områden som man är intresserad av såsom extern kommunikation, digital kommunikation, content, sociala medier eller ekonomi. Det kommer också finnas möjlighet att kompetensutveckla sig inom Add Insights expertområden genom att delta i utbildningar och certifieringar.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar minst 50% på en eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot HR, kommunikation eller ekonomi och har minst 1,5 år kvar av dina studier
- Har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift och goda engelskkunskaper i skrift
- Har goda kunskaper i Office-programmen

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av verktyg som Canva, AI-verktyg och grundläggande filmredigering

Vi söker dig som är


* Målmedveten
* Ansvarstagande
* Respektfull
* Social


Övrig information


* Start: Mars 2025
* Omfattning: Deltid, kontorstider måndag till fredag. Önskvärt är att du kan arbeta måndag förmiddag, utöver detta är arbetstider och dagar flexibelt
* Placering: Kontoret i Falun med möjlighet att arbeta på distans


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Add Insight här!
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Falun

Populära jobb i Falun