Publicerad: 2025-01-28
Quality Coordinator till Cabonline i Umeå
Drömmer du om att varje dag gå till en arbetsplats där du genom nära samarbete och stark dialog, säkerställer bästa möjliga service och partnerskap med Cabonlines förare och åkare? Tillsammans med ditt team strävar du efter ständig förbättring och utveckling för att ligga i framkant inom transportbranschen.
Arbetsbeskrivning
Irollen kommer du ansvara för att implementera effektiva strukturer och rutiner med målet att öka kund-och förarnöjdheten. Då du är den primära kontaktpersonen för Cabonlines förare och åkare i Umeå och Sundsvall trivs du i en central roll med många interna kontaktytor och stöttar vid frågor, behov och utmaningar. För att vara framgångsrik i rollen är det av stor vikt att du tar ägandeskap över dialogen med förare och åkare genom att följa upp att bland annat kvalitetskrav efterföljs.
I din roll som Quality Coordinator kommer du vidare att:
- Säkerställa kundnöjdhet gällande produkt och service.
- Hantera administrativa uppgifter, såsom rättning av köruppdrag och kontroll av avvikelser, enligt etablerade rutiner.
- Ansvara för informationsflödet och kontinuerligt kommunicera aktuell information till Cabonlines förare.
- Bygga starka och långsiktiga relationer med våra förare och åkare genom att visa engagemang, empati och professionalism.
- Ta initiativ för att säkerställa att våra förare och åkare upplever hög kvalitet i sina interaktioner med förarservice och att deras behov tillgodoses på bästa möjliga sätt.
- Fungera som den primära kontaktpersonen för våra förare och åkare när det gäller deras utmaningar, frågor och behov, och säkerställa snabb och effektiv hantering av alla frågor.
Du kommer att rapportera till Area Manager och arbeta från Cabonlines kontor i Umeå. Rollen utgår från Umeå men behöver röra sig i hela region norr vid behov.
Din profilVi ser gärna att du har erfarenhet inom transport, logistik eller konsultbranschen och gärna från en mångkulturell organisation. Du är en stark projektledare som är initiativtagande, ansvarsfull och lösningsorienterad. Du är en skicklig relationsbyggare som skapar tillit och förtroende både internt och externt.
Vidare har du en god förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande är om du behärskar andra språk. Du är även en van användare av Office-paketet och innehar B-körkort.
Om företagetCabonline är Nordens ledande taxiföretag med cirka 2 500 anslutna åkerier och cirka 4 900 bilar i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Inom Cabonline finns en rad välkända varumärken som TaxiKurir, Taxi Skåne, Taxi Väst, Umeå Taxi, Sverigetaxi, TOPCAB, Norgestaxi, Kovanen.
Genom Cabonline får åkerierna tillgång till attraktiva kundavtal, stöd från branschledande teknikutveckling samt nytta av stordriftsfördelar, effektiv service och en gemensam infrastruktur. Gruppen omsatte 2022 cirka 5,5 Mdr SEK. För mer information: www.cabonlinegroup.com
Ansök enkelt med ditt CVTjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och du kommer att utgå från Cabonlines kontor i Umeå. Om du tycker det här låter som något för dig så ansök enkelt med ditt cv, du behöver inte skicka med något personligt brev. Arbetspsykologiska tester är en del av urvalet i den här rekryteringsprocessen. I de här rekryteringen samarbetar Cabonline med Inhouse AB. Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka din ansökan. För frågor om rollen, kontakta rekryteringskonsult Malin Söderberg, malin.osderberg@inhouse.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Efter att du skickat in din ansökan kommer du få tydlig återkoppling på hur rekryteringsprocessen ser ut framåt. Om du går vidare kommer du t ex som ett första steg få svara på ett antal urvalsfrågor. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester. Vänta inte med att skicka in din ansökan, då urval och intervjuer sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Värt att veta!
Tjänsten är på heltid och startar med 6 månaders provanställning. Du kommer att arbeta på plats vid Cabonlines kontor i Umeå.