Publicerad: 2025-01-28

Logotyp

Serviceinriktad receptionist till Baker Tilly

Adress

Umeå

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Baker Tilly Umeå Nordmaling är en revisions,- redovisnings- och rådgivningsbyrå som sitter i trivsamma lokaler i centrala Umeå och har även ett kontor i Nordmaling. Vi är idag 22 medarbetare men expanderar både med nya kunder och medarbetare.

Bolaget ägs och drivs lokalt. Vi ingår i Baker Tilly Sverige som är ett nätverk av revisions- och redovisningsbyråer på ett 70-tal orter i landet med ca 800 medarbetare. Vi erbjuder alla medarbetare ett omväxlande arbete i en prestigelös organisation med stora möjligheter att utvecklas. Framför allt erbjuder vi dig en arbetsplats där vi har roligt tillsammans. Våra ledord är kvalitet, engagemang och trivsel.

Nu söker vi en serviceinriktad receptionist som vill bli en del av vårt team på Umeå-kontoret. Är det dig vi söker?

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist hos oss kommer du att vara vårt ansikte utåt och ha en central roll i att skapa en professionell och välkomnande miljö för våra kunder och besökare.

Du kommer att ansvara för att ta emot och vägleda våra kunder och leverantörer, hantera inkommande samtal och e-post samt sköta posthanteringen. Dessutom kommer du att bistå med administrativt stöd till olika avdelningar, boka och förbereda mötesrum, säkerställa att kontoret är i ordning, hantera resebokningar samt vara ansvarig för inköp av kontorsmaterial. Du kommer även att sköta fakturering och inbetalningar. Beroende på din bakgrund och fallenhet finns det också utrymme för att arbeta med exempelvis digital marknadsföring, som att uppdatera våra sociala medier och vår hemsida.

Din profil
För att lyckas i rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet av serviceyrken, god kommunikationsförmåga på svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet inom receptions- eller administrativt arbete är meriterande.

Som person ser vi att du är positiv och noggrann samt har förmågan att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt och självständigt sätt. Du har intresse, vilja och förmåga att ge god service och du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande mot såväl externa som interna kontakter. Du trivs i en miljö där dagen ibland blir annorlunda än du planerat och där många arbetsuppgifter behöver lösas samtidigt. Du är prestigelös och samarbetsorienterad men också strukturerad och självgående. Tjänsten är ett vikariat på 80% och du kommer anställas som konsult via Clockwork Bemanning & Rekrytering.

Ansökan
I denna process samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Elin Hilli på tfn: 0733 - 51 27 13. Vi arbetar löpande med processen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag så ansök därför så fort som möjligt men senast 2025-02-23 via https://clockworkpeople.se/.
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Umeå

Populära jobb i Umeå