Publicerad: 2025-01-28
![Logotyp](https://arbetsformedlingen.se/rest/agas/api/v1/organisation/5566582143/logotyper/logo.png)
Kontorsassistent till företag i centrala Stockholm
Om tjänsten
Är du en serviceinriktad och strukturerad person som trivs med att vara navet i ett kontor? Nu söker vi en kontorsassistent för ett uppdrag med start under våren! I denna roll blir du en viktig del av verksamheten och säkerställer att både medarbetare och kunder får bästa möjliga upplevelse.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer du att ha ett varierande arbete där ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
• Ta emot och välkomna kunder
• Arrangera event, AWs, avtackningar och andra sammankomster
• Ansvara för lunchbeställningar
• Ha kontakt med leverantörer
• Hålla ordning och skapa trivsel på kontoret
• Svara på inkommande mail
• Sköta beställningar av taxi, hotell och andra administrativa uppgifter
Kvalifikationer
För att trivas i rollen som kontorsassistent tror vi att du:
• Har erfarenhet av att arbeta med service och administration, gärna i en kontorsmiljö
• Är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och håller lugnet även under stressiga perioder
• Är serviceinriktad och lösningsorienterad
• Är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt
• Trivs med att möta nya människor
Övrigt
• Start: Mars
• Omfattning: Heltid, 40 timmar per helgfri vecka
• Placering: Stockholm
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Är du en serviceinriktad och strukturerad person som trivs med att vara navet i ett kontor? Nu söker vi en kontorsassistent för ett uppdrag med start under våren! I denna roll blir du en viktig del av verksamheten och säkerställer att både medarbetare och kunder får bästa möjliga upplevelse.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer du att ha ett varierande arbete där ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
• Ta emot och välkomna kunder
• Arrangera event, AWs, avtackningar och andra sammankomster
• Ansvara för lunchbeställningar
• Ha kontakt med leverantörer
• Hålla ordning och skapa trivsel på kontoret
• Svara på inkommande mail
• Sköta beställningar av taxi, hotell och andra administrativa uppgifter
Kvalifikationer
För att trivas i rollen som kontorsassistent tror vi att du:
• Har erfarenhet av att arbeta med service och administration, gärna i en kontorsmiljö
• Är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och håller lugnet även under stressiga perioder
• Är serviceinriktad och lösningsorienterad
• Är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt
• Trivs med att möta nya människor
Övrigt
• Start: Mars
• Omfattning: Heltid, 40 timmar per helgfri vecka
• Placering: Stockholm
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!