Publicerad: 2025-01-29
Junior Implementerings - och Administrationsspecialist
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om rollen
Är du en strukturerad och noggrann person med passion för kundnöjdhet och smidiga processer? Vi letar efter en Junior Implementerings- och Administrationsspecialist som vill stötta vårt Customer Success-team med att ge våra kunder en förstklassig onboarding-upplevelse och effektiv support.
Som en viktig länk mellan våra kunder och interna team kommer du att spela en avgörande roll för att säkerställa en smidig implementering av vår plattform och en snabb hantering av kundärenden.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vi söker dig som:
Meriterande:
Vi erbjuder:
Redo att bli en del av vårt team? Ansök nu!
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om rollen
Är du en strukturerad och noggrann person med passion för kundnöjdhet och smidiga processer? Vi letar efter en Junior Implementerings- och Administrationsspecialist som vill stötta vårt Customer Success-team med att ge våra kunder en förstklassig onboarding-upplevelse och effektiv support.
Som en viktig länk mellan våra kunder och interna team kommer du att spela en avgörande roll för att säkerställa en smidig implementering av vår plattform och en snabb hantering av kundärenden.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Ansvara för onboarding och implementering av vår plattform för nya kunder.
- Genomföra produktdemos via Teams.
- Administrera kundinformation, dokumentation och rapporter.
- Hantera kundförfrågningar och följa upp ärenden.
- Samarbeta nära Customer Success-specialister för att säkerställa att kundernas behov tillgodoses.
- Identifiera förbättringsmöjligheter i våra processer och rutiner för att öka effektiviteten.
Vi söker dig som:
- Krav: Talar och skriver flytande på svenska och danska samt mycket god engelska.
- Har utmärkta organisatoriska och administrativa färdigheter.
- Är serviceinriktad med god kommunikationsförmåga.
- God vana av Microsoft Office.
- Är en teamspelare som trivs i en dynamisk miljö och som är nyfiken på att lära sig och utvecklas.
- Vi värdesätter personlighet och rätt inställning högt.
Meriterande:
- Har gärna erfarenhet av onboarding, administration eller implementering – gärna inom en SaaS-miljö (meriterande men inget krav).
- Har gärna erfarenhet av kundsupport och/eller kundserviceteam.
- Bor du i Södra Sverige är detta ett plus.
Vi erbjuder:
- En inkluderande och stödjande arbetsmiljö där vi växer tillsammans.
- Möjlighet att utvecklas och växa inom Customer Success-teamet.
- Flexibelt distansarbete som passar din livsstil.
- Chansen att bli en del av ett engagerat team som brinner för kundframgång och innovation.
Redo att bli en del av vårt team? Ansök nu!