Publicerad: 2025-01-29
Kontorsansvarig
Arbetsuppgifter
Vill du ha en varierad roll där du får ansvara för kontorsdriften på ett spännande projektkontor? Vi söker en engagerad och serviceinriktad kontorsansvarig som vill bidra till en välfungerande arbetsmiljö och stötta projektteamet i deras dagliga arbete.
Som kontorsansvarig har du en central roll i att säkerställa att projektkontoret fungerar smidigt och effektivt. Du ansvarar för att kontoret är välorganiserat och att det dagliga arbetet flyter på genom att hantera inköp av kontorsmaterial, ta emot leveranser och stötta vid etableringar. En viktig del av ditt arbete är att stödja delportföljen genom att sköta diarieföring, hantera fakturor och genomföra IT-beställningar.
I rollen har du en löpande dialog med andra delar av organisationen samt specialister inom olika områden för att diskutera utvecklingsmöjligheter och behov. Du koordinerar även aktiviteter som mötesrumshantering och kontorsflyttar samt bidrar till projektets kommunikation genom att förbereda informationsutskick, arrangera informationsmöten och stötta vid olika event. Vid sidan av detta ansvarar du för att skapa en trivsam och välkomnande arbetsmiljö på kontoret, ser till att det är ordning och reda och tar emot besökare på ett professionellt och trevligt sätt.
Kvalifikationer- Du har en gymnasieexamen med teoretisk inriktning.
- Du har minst3 års erfarenhet av kontorsadministration.
- Du harerfarenhet av arbete i digitala dokumenthanteringssystem.
- Du harerfarenhet av diarieföring av allmänna handlingar.
Vi tror att du är en strukturerad och serviceinriktad person som trivs i en roll där du får ta ansvar och ha många kontaktytor. Du är lösningsorienterad, självgående och har en god administrativ förmåga.
FöretagspresentationVår kund är en myndighet i Stockholm som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar. Det som kännetecknar deras verksamhet är det stora engagemanget bland deras medarbetare samt stoltheten över deras samhällsuppdrag.
När du blir en av ossSom konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
LönEnligt överenskommelse.
Tillträde och ansökanDeltid, kontorstider. Vår kund önskar start24-feb-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m.30-nov-2027 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbetasom konsult hos vår spännande kund. För detta uppdrag behöver du arbeta på plats på vår kunds kontor, som ligger på Katarinavägen på Södermalm.Observera att detta är ett uppdrag på 20 timmar/vecka, vissa veckor kan arbetstiden dock uppgå till 40 timmar. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Sista ansökningsdag är 11-feb-2025 men urval och telefonintervjuer sker löpande.