Publicerad: 2025-01-29

Logotyp

Ekonomiassistent med fokus inom leverantörsreskontra | 75-80%

Anställning

Deltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Är du en noggrann och självgående ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra? Vill du arbeta i en internationell miljö på ett börsnoterat amerikanskt bolag?

Vi söker nu en konsult för ett föräldravikariat på 75-80% med start i mitten/slutet av mars. Uppdraget sträcker sig över 9-12 månader och erbjuder en dynamisk roll där du får kombinera ekonomi- och kontorsadministrativa arbetsuppgifter i en stimulerande arbetsmiljö.

Arbetsuppgifter

* Ansvar för leverantörsreskontra (AP) i Oracle.
* Hantering av reseräkningar och administrativa kontorsuppgifter.
* Sköta beställning av kontorsmaterial och kontakt med fastighetsskötare/städbolag.
* Ansvara för växeln under vissa arbetstider.
* Stöd vid bokslut och månatlig rapportering.

Vem vi söker

Vi söker dig som är självständig, strukturerad och kommunikativ. Du har erfarenhet av ekonomi och administration, gärna inom leverantörsreskontra. Gymnasieekonomisk utbildning eller motsvarande är ett krav. Du trivs med både rutinuppgifter och en varierande arbetsbelastning. God förståelse för engelska krävs, och erfarenhet av Oracle är meriterande.

Begränsade ledigheter vid bokslut, men sommarperioden erbjuder större flexibilitet.

Låter det intressant? Ansök redan idag!
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Göteborg

Populära jobb i Göteborg