Publicerad: 2025-01-29
Administrativ receptionist
Engagerad och driven Administratör/Receptionist
Vill du arbeta i en roll där du får vara ansiktet utåt och ge förstklassig service till kunder? Hos Predoc AB får du chansen att arbeta som administratör/receptionist i en stöttande arbetsmiljö. Vi söker dig som trivs med kundkontakt och vill bidra till ett effektivt och professionellt arbetsflöde!
Om rollen
Som administratör/receptionist hos Predoc AB kommer du att ha en viktig roll i att skapa en välkomnande och professionell atmosfär för både kunder och medarbetare. Du ansvarar för kundkontakt via olika kanaler samt för administrativa uppgifter som stödjer verksamheten.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
•Besvara kunder via telefon, mejl och fysiskt på kontoret i Stockholm
•Boka in tider hos läkare/undersköterskan
•Skicka offertförslag efter förfrågan till kunder
•Skriva och skicka kvittospecifikationer
•Ta emot urinprov
•Jobba som ett team och hjälpas åt för att få jobbet gjort och ge bra service till kunnderna
Vi söker dig med
För att lyckas i denna roll är du en flexibel och driven person. Du har en stark servicekänsla och trivs i en roll där du får hantera flera uppgifter samtidigt och där du bidrar till en positiv arbetsmiljö tillsammans med dina kollegor.
Kvalifikationer:
•Gymnasieexamen
•Flytande svenska i tal och skrift
•Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift
•God datorvana och administrativ skicklighet
Du erbjuds
Predoc AB är en arbetsplats där teamwork och service står i fokus. Här får du möjlighet att arbeta i en stabil och professionell arbetsmiljö där du kan utvecklas i din roll.
Vårt erbjudande:
•Friskvårdsbidrag
•En trivsam arbetsmiljö i ett sammansvetsat team
•Möjlighet att påverka och utveckla rutiner
•Utvecklingsmöjligheter och kompetensutveckling
Om vår kund
Predoc AB är ett innovativt företag inom företagshälsovård som tror på att kombinera service och noggrannhet för att skapa en trygg och professionell upplevelse för sina kunder. Teamet består av engagerade medarbetare som arbetar tätt tillsammans för att leverera högkvalitativa tjänster.
Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos Predoc.
Rekryteringsprocess
Vi letar efter rätt person och lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Rekryteringsprocessen består av flera steg för att säkerställa att vi hittar den perfekta matchningen.
Steg i rekryteringsprocessen:
•Intervjuer med rekryterare från Framtiden AB
•Referenstagning
•Intervju med kund
•Träff med kollegor i samband med intervjun hos kund
Villkor
Anställningsform: Inledande anställning via Framtiden AB med möjlighet att gå över till anställning hos Predoc AB.
Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!