Publicerad: 2025-01-31

Personlig assistent till ett rullande arbetsschema
IGS Admin AB är ett konsultföretag med erfarenhet inom assistansbranschen i över 20 år. Med våra tjänster skapar vi möjligheten för kunder som driver personlig assistans i egen regi att fokusera på själva assistansen.
Vi fick i uppdrag att hjälpa med rekrytering till en av våra kunder i Karlskoga.
Som egen arbetsgivare strävar kunden efter att ha en arbetsplats där alla personliga assistenter har god arbetsmiljö och möjlighet till kompetensutveckling. På denna arbetsplats får nya anställda en utförlig introduktion och löpande handledning.
Kunden söker en personlig assistent som ska arbeta 10 timmar i veckan. Du ska kunna kommunicera på svenska och spanska och vill ha ett stabilt och utvecklande arbete.
Du som söker ska vara ansvarstagande, lyhörd, flexibel med förmåga att improvisera, men visa respekt för kundens integritet. Du är trygg i dig själv och din yrkesroll.
Du ska ha god fysik. Personkemi värderas högre än formella meriter.
Som personlig assistent ska du hjälpa mig med allt som förekommer i min vardag såsom personlig hygien, förflyttningar, påklädning, matlagning, hushålls- och vardagssysslor samt när kunden är ute på olika aktiviteter.
Om detta låter intressant och du tror att du kan passa tjänsten, skicka gärna din ansökan till monicabusetti@hotmail.com. Bifoga alltid ditt personliga brev och CV.
Ansök via e-post till monicabusetti@hotmail.com