Publicerad: 2025-02-05
Supporttekniker till ledande revisionbyrå
Anställning
Heltid
Lönetyp
Fast månads- vecko- eller timlön
Supporttekniker till ledande revisionbyrå
Tycker du om att lösa tekniska problem samtidigt som du hjälper andra? I rollen som supporttekniker får du arbeta nära kunniga kollegor inom olika specialistområden. Arbetsmiljön är dynamisk och präglas av stor frihet, samtidigt som vi alltid håller oss uppdaterade och lyhörda för förändringar. Hälsa och välmående är en prioritet, vilket innebär en flexibel vardag och attraktiva förmåner.
Om rollen
Som supporttekniker är du en nyckelperson i att ge teknisk support till företagets medarbetare över hela landet. Du blir en del av ett mindre team inom en större IT-avdelning som ansvarar för IT-drift och leverans av tjänster till verksamheten. Här finns möjlighet att utvecklas genom att ta ansvar för olika initiativ och bidra till förbättringar inom servicedesk och supportprocesser.
Företaget är en ledande aktör inom revision och konsulttjänster, med fokus på att stötta entreprenörer och tillväxtbolag. Med ett brett tjänsteutbud inom ekonomi, skatt och rådgivning hjälper bolaget tusentals kunder att växa hållbart. Modernt och centralt beläget kontor skapar en inspirerande arbetsmiljö, samt att de erbjuder möjlighet till distansarbete efter genomförd onboarding.
Vem är du?
Vi söker dig som har en stark servicekänsla och trivs med att lösa tekniska problem på ett effektivt och kvalitetsmedvetet sätt. Du är strukturerad, självgående och har förmågan att prioritera dina arbetsuppgifter. Att samarbeta med andra är en självklarhet för dig, och du delar gärna med dig av din kunskap för att bidra till ständiga förbättringar.
Erfarenhet och kvalifikationer
- Minst 2 års erfarenhet av arbete i en IT-servicedesk
- Goda kunskaper i teknisk support i Windowsmiljö
- Erfarenhet av slutanvändarsupport via telefon och ärendehanteringssystem
- Onsite-support samt administration av användare och enheter
- Kunskap inom telefoni och hantering av mobila enheter
Meriterande är erfarenhet av större supportorganisationer, on- och offboardingprocesser, självbetjäningsportaler, dokumentation, SharePoint Online samt moderna AI-verktyg.
För den här tjänsten kommer du inledningsvis att vara anställd via Linden-IT och uthyrd som konsult till kunden med chans till överrekrytering av kund.