Publicerad: 2025-02-06

Logotyp

Boendeservice

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist eller fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat.

Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och den förändringen leder vi framåt. Vill du vara med på resan?

Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi leda utvecklingen.

Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären.

Om tjänsten

Vi befinner oss mitt uppe i en spännande tillväxtresa och rekryterar därför en nykollega till vårt kontor i Stockholm. Du kommer arbeta i ett team som hjälper personer som bor i en bostadsförening med frågor som rör ekonomi och administration. Du kommer till exempel att:

  • Supportera medlemmar på telefon och via mail gällande lägenhetsregister, parkeringsköer/avtal, aviseringsfrågor och mycket mer som en boende kan behöva hjälp med.
  • Supportera medlemmar och kunder kring navigering i Nabos portal.
  • Arbeta med kundnöjdhet och förmedla olika tjänster som Nabo erbjuder.
  • Supporterar medlemmar och mäklare vid försäljning av en bostad.
  • Ansvarar för posthanteringen.

Du kommer att få arbeta i en sammansvetsad grupp med högt i tak och fin gemenskap, där kollegor hjälps åt och har väldigt roligt tillsammans.

Dina tidigare erfarenheter

I den här rekryteringen lägger vi störst vikt vid i dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas tillsammans med ditt team med kunden i fokus. På Nabo är vi många experter inom bostadsrättsförvaltning och därför förväntar vi oss inte att du har tidigare erfarenhet från branschen. Det kommer vi kunna lära dig på plats.

Vi ser att du som söker har erfarenhet av service och gärna ett intresse för digitala arbetssätt.Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.

Personliga egenskaper
  • Noggrann
  • Serviceinriktad
  • Kommunikativ
  • Ansvarstagande
  • Lösningsorienterad
  • Relationsskapande
Så ansöker du

Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Leon Olofsson, Talent Partner på Odevo SE.

Placeringsort

Stockholm

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Stockholm

Populära jobb i Stockholm