Publicerad: 2025-02-08

Logotyp

informatör inom personlig assistans

Adress

Örebro

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast och rörlig lön

I rollen som informatör hos oss på Manilla Assistans kommer din huvudsakliga uppgift vara att få möjligheten för fler kunder att få lära känna oss på Manilla Assistans , våra erbjudanden och se om vi kan vara deras nya assistans bolag!Upptagningsområdet för tjänsten är Mellan sverige och södra vilket gör att du kommer att verka på ett stort geografiskt område där resors och övernattningar förekommer.

De kunder som du träffar i olika sammanhang kommer att vara både personer som är på gång att ansöka om beslut av personlig assistans och de som redan idag har ett beslut. Du kommer att ansvara för planeringen och genomförandet av egna aktiviteter inom marknadssegmentet samt självständigt genomföra egna kundbesök.

Arbetsuppgifterna kommer bl.a. bestå av att:


  • Arbeta med proaktiva / uppsökande kund träffar och kundaktiviteter
  • Delta på företags gemensamma evenemang ex. mässor
  • Nätverk och utveckla samarbeten med externa parter ex. föreningar
  • Aktivt skapa relationer till nya kunder
  • Utveckla relationerna till befintliga kunder


Om dig

I rollen kommer du att ansvara för din totala aktivitet i området och det är viktigt att du är självgående, driven, kreativ samt vågar ta egna initiativ. Att du är modig, ansvarstagande och prestations orienterad anser vi är självklart, då du kommer arbeta utifrån tydliga mål. Som person är du omtänksam, lyhörd, serviceinriktad, gillar att nätverka och skapar goda relationer.

Vi värderar dina personliga kompetenser i denna roll och viljan att utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss, men vi värdesätter följande erfarenheter lite extra:

Krav

  • Erfarenhet av liknande roll och uppdrag av relations skapande försäljning med individuella behov
  • Erfarenhet av arbete mot uppsatta mål
  • Gedigen erfarenhet inom vård och omsorgs branschen, meriterande inom just personlig assistans
  • Goda kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift
  • B-körkort


Meriterande

  • Engagerad i föreningsliv, nätverk m.m. inom just personlig assistans
  • Ytterligare språkkunskaper


Mer om tjänsten och rekryteringen


Tjänsten är heltid och arbetstiden är främst dagtid, måndag till fredag. Det förekommer även en del arbete på kvällstid eller helg i form av kund möten och aktiviteter.

Resor ingår i tjänsten där övernattning kan förekomma.

Tillträde: enligt överenskommelse.

Vi tillämpar provanställning och tester i denna rekrytering. Bakgrunds kontroller kan förekomma.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig saeid sassan

saeid.sassan@manillaassistans.se

Sista ansökningsdag är den 3 Mars. Vi gör urval löpande och tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person, så vänta inte med din ansökan!

Om oss på Manilla Assistans AB

Vi har funnits sedan 2013 Vi erbjuder assistans i hela Sverige utgående från våra lokalkontor kontor i Stockholm och Örebro . Vi verkar tillsammans med våra personliga assistenter för ett värdefullt och intressant liv utifrån varje enskild persons specifika förutsättningar.

All personlig assistans bygger på ett individuellt upplägg tillsammans med våra kunder. Dessutom får kunderna en personlig uppdrags chef som sköter alla detaljer kring assistansen

Ansök via e-post till rekrytering@manillaassistans.se

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Örebro

Populära jobb i Örebro