Publicerad: 2025-02-09

Kundservicemedarbetare och innesälj till båtbranschen
I rollen som kundservicemedarbetare och innesälj är du företagets ansikte utåt där du hanterar inkommande och utgående telefonsamtal, mail & chatt. Du har god dator- och telefonvana samt kan uttrycka dig väl i både tal och skrift.
Du kommer att arbeta med kundservice som innefattar kundkontakt både via telefon, mail & chatt på svenska och engelska.
I det dagliga arbetet ingår bland annat registrering av inkommande order, besvarande av frågor om företagets produkter, ändringar av ordrar och betalningar. Du har också hand om enklare reklamationer och garantiärenden.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är:
- Kundfrågor via mail, chatt & telefon
- Produktfrågor
- Orderhantering
- Returhantering & återbetalningar
- Offerter
- Försäljning
Du trivs med telefonen och datorn som arbetsredskap, är noggrann och har ett öga för detaljer. Du är serviceminded, positiv inställning, ambition att utvecklas och växa tillsammans med oss.
I grunden ser du hellre lösningar än problem och är en positiv person som gärna har ordning och reda i sin närhet. Du är duktig på att formulera dig i tal och skrift på svenska och engelska.
Du som person
Du är drivande och förtroendeingivande, har kunden i fokus och trivs med att skapa kontakter internt och externt. Som person är du lyhörd och affärsmässig. Du arbetar strukturerat och är noggrann i kombination med att du stresstålig och kan ha många bollar i luften.
I rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina teoretiska samt praktiska erfarenheter från båtlivet. Intresse för båtar och båtlivet är ett krav.
Så få med några rader om det i din ansökan.
Ansök via e-post till jobb@erlandsonsbrygga.se