Publicerad: 2025-02-12

Administratör med säljfokus och erfarenhet inom tandvård.
Är du en serviceinriktad administratör med säljdriv?
Vill du vara en del av en växande tandvårdskedja där du får kombinera dina färdigheter inom administration, försäljning och mötesbokning? Vi söker nu en strukturerad och kommunikativ administratör som vill bidra till våran fortsatta framgång.
Om rollen
Som administratör hos oss har du en central funktion där du stöttar våra kliniker och ser till att verksamheten flyter smidigt. Du arbetar brett med administration, kundkontakt och säljdrivande aktiviteter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Hantera och koordinera mötesbokningar för nya och befintliga patienter
- Ge professionell service via telefon och mejl
- Stödja försäljningsinsatser genom uppföljning av patientkontakter
- Administrera och hantera patientuppgifter i vårat journalsystem
- Stötta våra kliniker med administrativa uppgifter
Vem är du?
Vi tror att du är en organiserad och lösningsorienterad person som trivs i en roll där du får kombinera administration med kundkontakt och försäljning. Du är en skicklig kommunikatör och har en naturlig känsla för service.
Vi ser gärna att du har:
- Tidigare erfarenhet som tandsköterska är mycket meriterande.
- Erfarenhet av administration, mötesbokning eller kundservice
- Erfarenhet av försäljning eller kunduppföljning är ett stort plus
- God datorvana och erfarenhet av att arbeta i administrativa system
- Flytande svenska i tal och skrift är ett krav, engelska är meriterande
Vi erbjuder dig
- En spännande och varierad roll i en växande tandvårdskedja
- Ett engagerat team och en arbetsplats med stark laganda
- Möjlighet att påverka och bidra till verksamhetens utveckling
- Attraktiva personalförmåner
Praktisk information
Placering: Stampgatan 14, Göteborg Tjänstens omfattning: heltid eller deltid Start: enligt överenskommelse Anställningsform: tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag. Vi genomför urval löpande.