Publicerad: 2025-02-12

Head of Service till fastighetsreception i Slakthusområdet
Om tjänsten Middlepoint söker nu en ny servicestjärna till vårt team! Som Head of Service på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett konferenscenter i Johanneshov. Du arbetar i ett team om två personer där du, som Head of Service, har det övergripande ansvaret för att säkerställa såväl leverans och utveckling av servicen som administration, och den dagliga driften i fastigheten.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Välkomna medarbetare och kunder
- Telefon och mail
- Huvudansvaret när det gäller kommunikation med hyresgäster
- Hantering av större konferensbokningar
- Inköp till reception och konferensavdelning
- Utformning av budget för inköp
- Diverse administrativa uppgifter
Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och hyresgäster med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter.
Krav för tjänsten
- Talar flytande svenska och engelska
- Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
- Bekväm med Microsoft Office-paketet
- Avslutad gymnasieutbildning
Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: I mars Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17
Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!