Publicerad: 2025-02-18

Logotyp

Account Manager

Adress

Stockholm

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast och rörlig lön

Vi på Maandag® Nordic söker nu en driven och erfaren Account Manager för att stärka upp vårt säljteam i Stockholm!

Start: Enligt överenskommelse, så snart som möjligt

Omfattning: Heltid, 40h/vecka

Placering: Birger Jarlsgatan 57, 113 56 Stockholm


Om rollen

Maandag® är ett internationellt bemanningsföretag med huvudkontor i Nederländerna och nu växande i Sverige. När vi ger oss in i Norden letar vi efter individer som är ivriga att omfamna möjligheten att vara en del av något nytt. I den här rollen får du chansen att arbeta i en entreprenöriell miljö, bakom en finansiellt stark organisation.

Som Account Manager hos oss på Maandag® kommer du spela en betydande roll i vår resa mot att expandera i Stockholm och i Sverige. Ditt huvudfokus kommer vara att hitta nya affärer och vårda relationer med nya och befintliga kunder inom IT och teknik. Med ditt entreprenöriella mindset kommer du få bygga upp en professionell relation med våra kunder och bygga upp ett hållbart nätverk som gynnar dig under hela din karriär.


Vad kan du förvänta dig?

  • Nykundsförsäljning – som ny i Sverige kommer detta att vara en betydande del av ditt arbete, där du arbetar nära vår Sales Manager;
  • Bygga och upprätthålla starka kundrelationer - förstå deras behov och leverera skräddarsydda bemanningslösningar genom interna team för att säkerställa smidiga processer och utmärkt service;
  • Tillväxt genom försäljning, genom proaktiv prospektering och strategisk kontohantering;
  • Ägandeskap över din framgång, med möjligheter till karriärutveckling i takt med att du visar dina förmågor.


Du erbjuds:

  • En unik möjlighet att vara en del av lanseringen av Maandag® Nordics.
  • En konkurrenskraftig och trygg lön, med ett obegränsat bonussystem.
  • Stora karriärsmöjligheter.
  • Glädje, skratt och firande av framgångar.
  • En bra worklife balance
  • 30 dagars semester.
  • Pensionsförmåner inkluderade.


Vilka egenskaper letar vi efter?

  • Entreprenöriellt mindset, med en drivkraft att lyckas på en konkurrensutsatt marknad.
  • Minst 2 års erfarenhet av försäljning inom bemanningsbranschen.
  • Examensbevis eller motsvarande kvalifikation inom relevant område.
  • Flytande kunskaper i både engelska och svenska
  • Körkort (Kategori B).


För att trivas i rollen som Account Manager hos oss på Maandag® Nordic tror vi det är viktigt att du gillar att tänka nytt och bli utmanad, är strukturerad, att du vågar komma med dina tankar och åsikter och vill utvecklas i din roll. Att du är flexibel i ditt arbetssätt och gillar att jobba mot utmanade mål är också en viktig del.


Maandag® Nordic

Maandag® startade i Nederländerna och expanderade snabbt till Belgien och Polen. Nyligen etablerade vi oss i Dubai och nu även i Sverige. På den svenska marknaden fokuserar vi på att leverera tjänstemannaprofiler med ett starkt fokus på IT- och teknik. På Maandag® gör vi allt vi kan för att koppla samman människor med arbete som verkligen passar dem.

I dagsläget sitter majoriteten av teamet i Stockholm, men vi har även medarbetare i Skellefteå då vi arbetar mycket med kunder i norra delen av Sverige. Vi är ett gäng med bakgrund inom entreprenörskap, sälj och rekrytering och har tillsammans lång erfarenhet inom branschen. För oss är kvalitet och viljan att utvecklas i vårt jobb viktigt, vi jobbar nära varandra inom både sälj och leverans och hittar motivation och glädje genom att fira våra gemensamma framgångar. Läs mer om oss och vårt team här.

Är du redo att anta utmaningen? Ansök nu och bli en del av vårt team och vår spännande resa!

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Stockholm

Populära jobb i Stockholm