Publicerad: 2025-02-19

Affärsstöd till IT-företag i Växjö
Dina arbetsuppgifter
Vill du vara en del av ett dynamiskt och framgångsrikt IT-bolag i Växjö? Drivs du av att erbjuda förstklassig rådgivning till kunder? Då kan rollen som affärsstöd vara perfekt för dig!
Till vår kund söker vi nu dig som vill jobba som affärsstöd med fokus på rådgivning och försäljning. I rollen som affärsstöd ansvarar du för att hjälpa kunder i deras IT-miljö med fokus på avtalsfrågor, avtalsförnyelser, prisfrågor, produktfrågor och rådgivning mot interna och externa kunder.
Du erbjuds en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar och kundärenden. Då kommer jobba självständigt i din roll men dina uppgifter tillsammans med dina kollegor på avdelningen. Arbetstiderna är dagtid 8.00-17.00. Du sitter med fördel på kundens fina kontor i Växjö men när du kommit in i rollen så finns det möjlighet att jobba hemifrån några dagar i veckan.
Kunden önskar att du kliver på ditt nya uppdrag så snart som möjligt!
Tjänsten kommer inledas som en inhyrning via Inpeople med god möjlighet till fortsatt anställning hos kunden för rätt person.
Din profil
Vi söker en engagerad och driven person som motiveras av att skapa och upprätthålla starka relationer. Om du drivs av att hitta lösningar och överträffa förväntningar kan denna möjlighet vara precis rätt för dig.
Din sociala kompetens och kommunikativa förmåga är avgörande för rollen. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en kundorienterad roll och med administrativa uppgifter. Du har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och program. Vi förväntar oss att du har minst en gymnasieutbildning och att du har en bekväm hantering av Office-paketet.
Som person är du strukturerad, ansvarsfull och har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Du har även en utmärkt samarbetsförmåga och är beredd att bidra till teamets framgång. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper eftersom de är avgörande för att du ska trivas och lyckas i rollen hos oss på Atea.
På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.
Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.
Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.
Välkommen till ett annorlunda HR-företag!
Vill du vara en del av ett dynamiskt och framgångsrikt IT-bolag i Växjö? Drivs du av att erbjuda förstklassig rådgivning till kunder? Då kan rollen som affärsstöd vara perfekt för dig!
Till vår kund söker vi nu dig som vill jobba som affärsstöd med fokus på rådgivning och försäljning. I rollen som affärsstöd ansvarar du för att hjälpa kunder i deras IT-miljö med fokus på avtalsfrågor, avtalsförnyelser, prisfrågor, produktfrågor och rådgivning mot interna och externa kunder.
Du erbjuds en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar och kundärenden. Då kommer jobba självständigt i din roll men dina uppgifter tillsammans med dina kollegor på avdelningen. Arbetstiderna är dagtid 8.00-17.00. Du sitter med fördel på kundens fina kontor i Växjö men när du kommit in i rollen så finns det möjlighet att jobba hemifrån några dagar i veckan.
Kunden önskar att du kliver på ditt nya uppdrag så snart som möjligt!
Tjänsten kommer inledas som en inhyrning via Inpeople med god möjlighet till fortsatt anställning hos kunden för rätt person.
Din profil
Vi söker en engagerad och driven person som motiveras av att skapa och upprätthålla starka relationer. Om du drivs av att hitta lösningar och överträffa förväntningar kan denna möjlighet vara precis rätt för dig.
Din sociala kompetens och kommunikativa förmåga är avgörande för rollen. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en kundorienterad roll och med administrativa uppgifter. Du har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och program. Vi förväntar oss att du har minst en gymnasieutbildning och att du har en bekväm hantering av Office-paketet.
Som person är du strukturerad, ansvarsfull och har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Du har även en utmärkt samarbetsförmåga och är beredd att bidra till teamets framgång. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper eftersom de är avgörande för att du ska trivas och lyckas i rollen hos oss på Atea.
På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.
Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.
Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.
Välkommen till ett annorlunda HR-företag!