Publicerad: 2025-02-20

Logotyp

Glädjespridande ADMINISTRATÖR/RECEPTIONIST sökes till vårat kontor i Solna!

Adress

Solna

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

.

Assistans i Balans sysslar med högkvalificerad personlig assistans. Våra uppdragsgivare har alla omfattande funktionsnedsättningar vilket innebär en daglig kamp för rätten att få leva på sina egna villkor, självständigt och med full delaktighet i samhällslivet. Vår vision är att frigöra livskraft. Varje dag. Det är tillsammans vi gör skillnad. Vill du?
 
Är du en serviceinriktad, strukturerad och positiv person som trivs med varierande arbetsuppgifter? Vill du vara en viktig del av ett dynamiskt team och vara företagets ansikte utåt? Då kan denna tjänst vara något för dig!
 
Om tjänsten:
Vi söker en administratör/receptionist som kommer att spela en central roll i vår verksamhet. I denna kombinerade roll får du möjlighet att arbeta både med administrativa uppgifter och i receptionen, vilket gör jobbet både omväxlande och ansvarsfullt. Du kommer att vara en nyckelperson på kontoret och ansvara för att skapa en trivsam arbetsmiljö för våra medarbetare, samtidigt som du ger våra besökare ett varmt och professionellt välkomnande. Framförallt får du vara med och göra världen lite bättre och inkluderande.
 
Arbetsuppgifter:
Receptionen:
* Ta emot och välkomna besökare.
* Säkerställa en trivsam arbetsmiljö med hög mysfaktor.
* Ansvara för växeln.
* Hantera inkommande post.
* Förbereda inför möten och utbildningar.
* Ansvara för beställning av kontorsmaterial, fika, och blommor till medarbetare vid födelsedagar.

Administration:
* Administrativt stöd för kontorets medarbetare.
* Hantering av fullmakter, anställningsintyg, statistik, och redovisningar.
* Publicering av nyheter på intranät och uppdateringar på hemsidan.
* Administrera företagets interna utbildningar.
* Ansvara för företagets interna event.
* Boka konferensanläggningar och resor.
* Utföra enklare uppgifter i vårt lönesystem Crona.

Övrigt:
* Du kommer att få synas på våra sociala medier och vara med och utveckla våra plattformar.


 
Vi söker dig som:
* Har en positiv inställning och en god känsla för service.
* Är bra på att organisera och hålla ordning, samtidigt som du har öga för detaljer.
* Trivs med att arbeta både självständigt och i team.
* Är strukturerad, noggrann och har lätt för att hantera flera uppgifter samtidigt.
* Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna i en reception eller liknande roll.

 
Vi erbjuder:
Hos oss kommer du att få jobba i ett positivt arbetsklimat med trevliga kollegor. Du kommer att få en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö med möjlighet till att utvecklas i en central roll inom företaget.
 
Övrigt om tjänsten:
Tjänsten är på heltid (40 timmar i veckan) med 6 månaders provanställning. Du jobbar på kontoret måndag till fredag 08.30-17:00. Individuell lönesättning. Tillträde enligt överenskommelse. Kollektivavtal Fremia-Vision. Kontoret ligger på Råsundavägen 18 i Solna.
 
Låter detta som en tjänst för dig?
Välkommen med din ansökan! Skicka in ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för denna tjänst. Vi ser fram emot att höra från dig!
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Solna

Populära jobb i Solna