Publicerad: 2025-02-24

Kontorskoordinator sökes till medtech-företag i Uppsala!
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetens försörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en ladd station för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se
Om företaget
Vår samarbetspartner är ett växande globalt medicintekniskt företag med huvudkontor i centrala Uppsala. Stort fokus ligger på utveckling, producering och försäljning av innovativa lösningar inom sjukvården. Kontoret utgörs av cirka 50 anställda på plats. Uppdragets omfattning motsvarar en heltidstjänst med start omgående och sträcker sig till årsskiftet, med goda chanser till förlängning.
Du erbjuds:
- En nyckelroll i ett innovativt och snabbt växande företag med stark laganda
- Möjlighet att arbeta i ett framgångsrikt och dynamiskt svenskt Life Science-företag med tekniskt innovativa produkter
- En del av ett kompetent och engagerat globalt team
- Kortfattade och effektiva beslutsvägar som stödjer en smidig arbetsmiljö
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en engagerad kontorskoordinator till en av våra samarbetspartners i Uppsala!
I denna dynamiska roll kommer du att arbeta nära hela organisationen varav du rapporterar till CFO.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Ansvara för den dagliga kontorsdriften och administration, inklusive:
- Avtalshantering för kontoret
- Leverantörshantering och kontorsmaterial
- Möteshantering och reseplanering
- Administration av företagsbilar
- Samordning av extern IT-support
- Säkerställa kontorssäkerhet och tillgångshantering
- Stödja nyanställda för en smidig och välkomnande start
- Driva initiativ för att stärka företagskulturen och medarbetarengagemang
- Vara verkställande assistent till vår VD
- Leda eller delta i kontorsrelaterade aktiviteter, exempelvis hälsoprogram, företagsevenemang, konferenser och workshops
- Samarbeta kring intern kommunikation och HR-projekt, inklusive utveckling av interna riktlinjer och policys
Din profil
Kvalifikationer:
-2-3 års erfarenhet av en administrativ roll med kund- och medarbetarfokus
- Utmärkta organisatoriska färdigheter och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
- Goda kunskaper i Microsoft Office
- Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift (ytterligare språkkunskaper är meriterande)
Personliga egenskaper:
- En naturlig relationsbyggare med en inkluderande inställning
- Starka kommunikativa färdigheter, både muntligt och skriftligt
- Kund- och serviceinriktad
- Trivs i en föränderlig miljö och har en flexibel inställning
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jonny Gebara via mejl: jonny.gebara@clwork.se eller telefon 070 821 43 53. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se. Varmt välkommen med din ansökan!
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetens försörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en ladd station för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se
Om företaget
Vår samarbetspartner är ett växande globalt medicintekniskt företag med huvudkontor i centrala Uppsala. Stort fokus ligger på utveckling, producering och försäljning av innovativa lösningar inom sjukvården. Kontoret utgörs av cirka 50 anställda på plats. Uppdragets omfattning motsvarar en heltidstjänst med start omgående och sträcker sig till årsskiftet, med goda chanser till förlängning.
Du erbjuds:
- En nyckelroll i ett innovativt och snabbt växande företag med stark laganda
- Möjlighet att arbeta i ett framgångsrikt och dynamiskt svenskt Life Science-företag med tekniskt innovativa produkter
- En del av ett kompetent och engagerat globalt team
- Kortfattade och effektiva beslutsvägar som stödjer en smidig arbetsmiljö
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en engagerad kontorskoordinator till en av våra samarbetspartners i Uppsala!
I denna dynamiska roll kommer du att arbeta nära hela organisationen varav du rapporterar till CFO.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Ansvara för den dagliga kontorsdriften och administration, inklusive:
- Avtalshantering för kontoret
- Leverantörshantering och kontorsmaterial
- Möteshantering och reseplanering
- Administration av företagsbilar
- Samordning av extern IT-support
- Säkerställa kontorssäkerhet och tillgångshantering
- Stödja nyanställda för en smidig och välkomnande start
- Driva initiativ för att stärka företagskulturen och medarbetarengagemang
- Vara verkställande assistent till vår VD
- Leda eller delta i kontorsrelaterade aktiviteter, exempelvis hälsoprogram, företagsevenemang, konferenser och workshops
- Samarbeta kring intern kommunikation och HR-projekt, inklusive utveckling av interna riktlinjer och policys
Din profil
Kvalifikationer:
-2-3 års erfarenhet av en administrativ roll med kund- och medarbetarfokus
- Utmärkta organisatoriska färdigheter och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
- Goda kunskaper i Microsoft Office
- Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift (ytterligare språkkunskaper är meriterande)
Personliga egenskaper:
- En naturlig relationsbyggare med en inkluderande inställning
- Starka kommunikativa färdigheter, både muntligt och skriftligt
- Kund- och serviceinriktad
- Trivs i en föränderlig miljö och har en flexibel inställning
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jonny Gebara via mejl: jonny.gebara@clwork.se eller telefon 070 821 43 53. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se. Varmt välkommen med din ansökan!