Publicerad: 2025-02-27
Personalansvarig till personligt assistans bolag
Adress
Karlskrona
Anställning
Heltid
Lönetyp
Fast månads- vecko- eller timlön
Dina arbetsuppgifter som personalansvarig innebär i stora drag löpande rekrytering och personalledning. Utveckling, medarbetar- och lönesamtal, arbetsrätt, arbetsmiljö, konflikthantering. Du kommer även att vara en stor del i företagets ledningsgrupp.
Dina arbetsuppgifter som kundansvarig omfattar kundvård, kvalitetsarbete, viss kontakt med myndigheter, administration, som schemaläggning, planering och rapportering.
Dina dagar kommer se olika ut med varierande arbetsuppgifter som du oftast styr själv. Du kommer att kunna arbeta flexibelt utifrån ett eget ansvar men i synk med övriga kontorspersonalen och utifrån behoven i Teamen du leder.
Vi ser gärna att du söker denna tjänst om du har kvalifikationer enligt nedan:
Vi ser det som nödvändigt att du arbetat med HR och rekrytering förut. Vi ser att du är effektiv i ditt arbete, du har en känsla för att kunna motivera personal och att samarbeta i grupp och du är inte rädd för att ge dig in i sådant du ej gjort förut. Du har tidigare erfarenheter inom LSS och personlig assistans. Du har dator kunskap och gärna av Mac, detta går ju dock att lära sig. Du har ett naturligt sätt att behandla människor med lika värde och du ser det som en självklarhet att vårda både personal och kund relationer. Du ska inte vara konflikträdd men heller inte framfusig. Tydlighet är ett måste och som person är du relationsskapande. Du är lösningsfokuserad. Du behöver vara flexibel och kunna styra ditt egna arbete tillsammans med resten i vårt kontors Team.
För oss är det väldigt viktigt att du blir en i vårt Team och gärna att du kommer att tillföra oss något nytt då vi gärna utvecklar oss. Men framför allt att du har hjärtat på rätta stället.