Publicerad: 2025-04-04

Logotyp

Förvaltningskoordinator Stockholm

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Är du en erfaren förvaltningskoordinator på jakt efter en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig!

Om tjänsten

Som förvaltningskoordinator kommer du vara ansvarig för administration och registervård inom distriktet. Förvaltningskoordinatorn ansvarar även för den dagliga arbetsledningen, i första hand i teamet, genom att fördela inkomna hyresgästärenden och säkerställa att dessa blir genomförda.

Vidare kommer du i tjänsten att:

  • Vara ett administrativt stöd inom distriktet
  • Stötta områdeschefen i att leda och fördela teamets dagliga arbete
  • Ansvara för daglig kontakt i ärenden kopplat till hyresgäster, myndigheter och entreprenörer
  • Ansvara för registervård och säkerställa att åtgärder i våra fastigheter dokumenteras i systemstöd
  • Ansvara för entreprenörsbeställningar och att upphandlade avtal följs
  • Ansvara för uppföljning, hantering och fördelning av utställda kundfakturor och inkommande entreprenörsfakturor
  • Delta i ekonomisk uppföljning för fastigheternas driftskostnader
  • Nyckelansvarig för fastigheternas låssystem
  • Delta aktivt i förebyggande trygghets- och trivselåtgärder
  • I övrigt delta i förekommande eller nya uppgifter, kopplat till befattningen, inom Svenska Bostäder

Om dig För att passa i rollen ser vi att du är en strukturerad och driven person. Du har erfarenhet av liknande arbete, och har gärna tidigare arbetat med att tolka och tillämpa diverse avtal. Vidare är du som person duktig på att samarbeta, och är tydlig i din kommunikation i såväl tal som skrift.

Krav för tjänsten - Gymnasieutbildning företrädesvis med inriktning mot ekonomi/samhälle/teknik alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt - B-körkort

Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom fastighet/byggteknik/ekonomi. Har du erfarenhet av programmet FAS2 är även det väldigt meriterande.

Övrigt Tjänsten är på heltid, måndag-fredag kl. 8-16. Start omgående!

Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på cirka 6 månader, för rätt person finns möjlighet till förlängning.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.

Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Stockholm

Populära jobb i Stockholm