Publicerad: 2025-04-07

Administratör
Som administratör på Feelgood hanterar du beställningar via vårt ärendehanteringssystem, telefon och mail. Du behöver ha förmågan att kunna samtala med kunden medan du jobbar i olika system så telefonvana och god systemvana är nödvändiga för tjänsten. Tjänsten är på deltid med främst fysisk placering i Helsingborg. Arbete på andra enheter i regionen kan förekomma.
Vi söker dig som är medicinsk administratör eller undersköterska. Erfarenhet inom försäljning, kundrelationer eller serviceyrken är meriterande, likaså kunskap inom företagshälsovård. Vi vill att du som söker har goda kunskaper i tal och skrift på både svenska och engelska. Du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är bra på att snabbt identifiera kundens behov och trivs med att kommunicera via telefon.
Kommunikativ, noggrann, pigg och kundfokuserad är egenskaper vi söker. Du behöver ha lätt för att ta till dig ny information då arbetet tidvis håller ett högt tempo. Dessutom behöver du gilla utveckling och förändring då vi alltid strävar efter att förbättra kvalitén i vårt arbete, både internt och externt.
Intervjuer kommer att ske löpande.
Tjänsten kan tillsättas tidigare än sista ansöknings dag.
Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.
Vi har idag drygt 800 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 140 platser i Sverige vilket omfattar ca 8 000 kunder och 1 miljon medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.
Vi söker dig som är medicinsk administratör eller undersköterska. Erfarenhet inom försäljning, kundrelationer eller serviceyrken är meriterande, likaså kunskap inom företagshälsovård. Vi vill att du som söker har goda kunskaper i tal och skrift på både svenska och engelska. Du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är bra på att snabbt identifiera kundens behov och trivs med att kommunicera via telefon.
Kommunikativ, noggrann, pigg och kundfokuserad är egenskaper vi söker. Du behöver ha lätt för att ta till dig ny information då arbetet tidvis håller ett högt tempo. Dessutom behöver du gilla utveckling och förändring då vi alltid strävar efter att förbättra kvalitén i vårt arbete, både internt och externt.
Intervjuer kommer att ske löpande.
Tjänsten kan tillsättas tidigare än sista ansöknings dag.
Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.
Vi har idag drygt 800 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 140 platser i Sverige vilket omfattar ca 8 000 kunder och 1 miljon medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.