Publicerad: 2025-04-23

Vil du arbejde hjemmefra med kundeservice på dansk og svensk?
Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.
Om tjänstenSom kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper dem med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling.
Tjänsten passar dig som är tillgänglig kvällar och helger, då behovet är som störst. Du erbjuds en behovsanställning med möjlighet att arbeta remote – antingen från ett av våra kontor eller hemifrån, beroende på vad som passar dig bäst.
Du kommer att:
Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer.
- Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega
- Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll.
- Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget
- Passar dig som är natt uggla och trivs med att jobba kvällar och helger
- Friskvårdsbidrag.
Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!
Vi söker dig som
Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!
Krav för tjänsten- Flytande i svenska i både tal och skrift
- Flytande i danska i både tal och skrift
- Har god datorvana
- Godkänd gymnasieutbildning
Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar.
Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.