Publicerad: 2025-04-28

Kontorist
Fresh Home AB söker en administrativ medarbetare till vårt kontor i Stockholm!
Vi söker en noggrann, punktlig och ansvarsfull person som trivs med att arbeta i team.
I rollen kommer du att ansvara för:
- Kundkontakt gällande offertförfrågningar, klagomål, skador och ändringar
- Planering och genomförande av kundmöten
- Framtagning av offerter
- Arbete i systemen TimeWave och Fortnox
- Schemaläggning av personal
- Introduktion av nyanställda hos kunder
- Genomförande av städutbildningar
Vi söker dig som:
- Behärskar svenska och engelska på en kommunikativ nivå (både i tal och skrift)
- Har B-körkort
- Är självgående, strukturerad och serviceinriktad
- Trivs i en dynamisk arbetsmiljö
Är du den vi söker?
Skicka din ansökan till info@freshhomeab.se
vi ser fram emot att höra från dig!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.