Publicerad: 2025-05-23

Logotyp

Orderhantering och erfarenhet av kvalitetsfrågor

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Är du en strukturerad och lösningsorienterad person med erfarenhet av orderhantering och kvalitetsarbete? Vill du bli en nyckelperson i ett växande företag där du får vara med och påverka? Då kan det här vara rollen för dig!

Om tjänsten

Vi söker en engagerad och noggrann medarbetare som kommer att ha en central roll i vårt dagliga arbete med orderhantering och kvalitetssäkring. Orderhantering består av ca 80% av arbetsuppgifterna. Du kommer att ansvara för att hantera kundorder från mottagning till leverans, samt arbeta med att utveckla och följa upp våra kvalitetsrutiner och processer.

Arbetsuppgifter

  • Mottagning, registrering och uppföljning av kundorder
  • Kommunikation med kunder och leverantörer
  • Säkerställa att leveranser sker enligt överenskommelse
  • Driva förbättringsarbete inom kvalitetsområdet
  • Hantera reklamationer och avvikelser
  • Dokumentera och följa upp kvalitetsrelaterade ärenden

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av orderhantering och logistik
  • God förståelse för kvalitetsarbete och processutveckling
  • Strukturerad, noggrann och ansvarstagande
  • God kommunikativ förmåga i svenska och engelska
  • Van att arbeta i affärssystem (Monitor G5) och Excel

Meriterande

  • Erfarenhet från industrin eller tillverkningsföretag
  • Kunskap om ISO-standarder eller liknande kvalitetsramverk
  • Ritningsläsning

Vi erbjuder

En stimulerande och varierad roll i ett företag med korta beslutsvägar, god gemenskap och stora möjligheter att växa med uppgiften.

Ansökan

Skicka din ansökan och CV senast 15/6 till christoffer.siik@sparepartner.se

Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan!

Besök gärna våran hemsida https://sparepartner.se

Ansök via e-post till Christoffer.siik@sparepartner.se

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Karlskoga

Populära jobb i Karlskoga