Publicerad: 2025-05-26

Vi söker en driven Innesäljare till Euromaster i Varberg!
Är du en energisk och ambitiös person som brinner för att göra affärer? Vill du arbeta iett team med 13 engagerade kollegor med högt i tak och där din insats verkligen gör skillnad, då kan du vara den vi söker!
Du kommer att driva försäljning av våra produkter och tjänster, hantera inkommande ochutgående samtal, bygga kundrelationer och arbeta mot uppsatta mål. Det innebär bland annat:
- Aktiv och kontinuerlig kunddialog via telefon, email och andra kanaler
- Hantera förfrågningar och offerter
- Bygga långsiktiga kundrelationer
- Uppdatera kundinformation i CRM
- Tätt samarbete med Euromaster övriga säljkår
Vi söker dig som är en driven och engagerad person med en stark vilja att göra affärer. Du ärkommunikativ, lyhörd och har en förmåga att skapa förtroende hos kunderna. Du har minst 2-3 årserfarenhet av försäljning och är bekväm med engelska i tal och skrift.
Vi söker en lagspelare som vågar ta beslut inom givna ramar, är noggrann och ansvarsfull med problemlösning i fokus.Vill du anta utmaningen?Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar intressanta kandidater löpande. Ansökan stängs 30 juni.
Varmt välkommen till oss på Euromaster!
Om våra värderingar och vår ledarskapsfilosofi
Säkerhet för våra medarbetare och kunder kommer alltid först. Vi kompromissar aldrig med säkerhet.
Tillsammans är vi inom Euromaster dedikerade till att följa våra tre gemensamma värderingar, Expertis, Ärlighet och Kundfokus. Vi tror att dessa värden inte bara definierar oss som företag utan vägleder oss i våra dagliga beslut och handlingar samt stärker vårt engagemang för en hållbar framtid. Vilket ger oss vår fördel: Förtroende.
Ledarskapet är avgörande för oss på Euromaster! Det är faktiskt så att vi alla är ledare då vi leder oss själva varje dag och gör aktiva val i de beteenden vi har gentemot våra kunder och kollegor. För att definiera de vinnande attityder och beteenden vi vill främja inom koncernen har en ledarskapsmodell tagits fram och den gäller för alla på företaget. Den heter I CARE och står för “inspiring, create trust, awareness, results och empowerment”. I Care genomsyrar varje aspekt av vårt företag och kompletterar våra kärnvärden som styr hur vi arbetar och interagerar med alla våra intressenter, både internt och externt.
Euromaster AB är en del av Michelinkoncernen och Europas största däckkedja – med över 2800 verkstäder i 17 länder. Vi är specialister på däck- och fordonsservice och hjälper både privatpersoner och företag med trygga och hållbara transportlösningar. I Sverige har vi 130 verkstäder på över 100 orter, där våra dedikerade medarbetare står redo att ge personlig service, med stöd av erfarenheten och kompetensen från hela vårt europeiska nätverk. Det gör oss till en stark och pålitlig partner för allt som rullar – på vägar, åkrar, byggarbetsplatser och andra miljöer där fordon verkar. Vi arbetar aktivt för att minska våra kunders miljöpåverkan och kostnader, med smarta produkter och tjänster som främjar ett mer hållbart transportsystem. Vårt svenska huvudkontor ligger i Varberg.www.euromaster.se
Du kommer att driva försäljning av våra produkter och tjänster, hantera inkommande ochutgående samtal, bygga kundrelationer och arbeta mot uppsatta mål. Det innebär bland annat:
- Aktiv och kontinuerlig kunddialog via telefon, email och andra kanaler
- Hantera förfrågningar och offerter
- Bygga långsiktiga kundrelationer
- Uppdatera kundinformation i CRM
- Tätt samarbete med Euromaster övriga säljkår
Vi söker dig som är en driven och engagerad person med en stark vilja att göra affärer. Du ärkommunikativ, lyhörd och har en förmåga att skapa förtroende hos kunderna. Du har minst 2-3 årserfarenhet av försäljning och är bekväm med engelska i tal och skrift.
Vi söker en lagspelare som vågar ta beslut inom givna ramar, är noggrann och ansvarsfull med problemlösning i fokus.Vill du anta utmaningen?Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar intressanta kandidater löpande. Ansökan stängs 30 juni.
Varmt välkommen till oss på Euromaster!
Om våra värderingar och vår ledarskapsfilosofi
Säkerhet för våra medarbetare och kunder kommer alltid först. Vi kompromissar aldrig med säkerhet.
Tillsammans är vi inom Euromaster dedikerade till att följa våra tre gemensamma värderingar, Expertis, Ärlighet och Kundfokus. Vi tror att dessa värden inte bara definierar oss som företag utan vägleder oss i våra dagliga beslut och handlingar samt stärker vårt engagemang för en hållbar framtid. Vilket ger oss vår fördel: Förtroende.
Ledarskapet är avgörande för oss på Euromaster! Det är faktiskt så att vi alla är ledare då vi leder oss själva varje dag och gör aktiva val i de beteenden vi har gentemot våra kunder och kollegor. För att definiera de vinnande attityder och beteenden vi vill främja inom koncernen har en ledarskapsmodell tagits fram och den gäller för alla på företaget. Den heter I CARE och står för “inspiring, create trust, awareness, results och empowerment”. I Care genomsyrar varje aspekt av vårt företag och kompletterar våra kärnvärden som styr hur vi arbetar och interagerar med alla våra intressenter, både internt och externt.
Euromaster AB är en del av Michelinkoncernen och Europas största däckkedja – med över 2800 verkstäder i 17 länder. Vi är specialister på däck- och fordonsservice och hjälper både privatpersoner och företag med trygga och hållbara transportlösningar. I Sverige har vi 130 verkstäder på över 100 orter, där våra dedikerade medarbetare står redo att ge personlig service, med stöd av erfarenheten och kompetensen från hela vårt europeiska nätverk. Det gör oss till en stark och pålitlig partner för allt som rullar – på vägar, åkrar, byggarbetsplatser och andra miljöer där fordon verkar. Vi arbetar aktivt för att minska våra kunders miljöpåverkan och kostnader, med smarta produkter och tjänster som främjar ett mer hållbart transportsystem. Vårt svenska huvudkontor ligger i Varberg.www.euromaster.se