Publicerad: 2025-06-02

Office Manager
Nammo-koncernen har ca 3 300 anställda och finns representerade i 11 länder världen över. Verksamheten omfattar utveckling, produktion och försäljning av högteknologiska försvarsprodukter samt miljövänlig demilitarisering. Nammo Sweden AB finns på fyra orter i Sverige och har ca 500 anställda. Nammo är ett värderingsstyrt företag och våra värderingar Engagemang, Precision och Omtanke genomsyrar hela vår verksamhet.
Office manager
Är du en person som har ett öga för detaljer, en proaktiv inställning och gillar att ta initiativ? Har du god kommunikations- och samarbetsförmåga och är intresserad av ett varierat arbete? Då kan detta vara din chans att göra skillnad!
Vi söker en engagerad och ansvarsfull Office manager som vill ta sig an en central roll i vår verksamhet där du kan vara med och skapa en säkrare framtid. Hos oss får du förmånen att tillhöra ett unikt och framgångsrikt företag som uppmuntrar och ger dig förutsättningar till personlig och yrkesmässig utveckling.
Om rollen
Som Office Manager kommer du att vara "spindeln i nätet" och spela en nyckelroll i att säkerställa att den dagliga driften fungerar smidigt. Du ser även till att administrationen hanteras med högsta kvalitet. Du blir navet i vår organisation, där du ser till att processerna är effektiva och att dina kollegor får det stöd de behöver för att nå framgång. Om du har en passion för att skapa en positiv arbetsmiljö, är organiserad och har en proaktiv inställning, kan du vara just den vi söker!
Som Office Manager har du operativt ansvar för kontorsdrift och intern service.
Du säkerställer en effektiv och välfungerande kontorsmiljö genom att:
- Hantera inköp och lagerhållning av kontorsmaterial, IT-utrustning och förbrukningsvaror
- Koordinera mötesbokningar, skicka inbjudningar och föra protokoll
- Ansvara för dokumenthantering och uppdatering av interna system
- Planera och driva kontorsförbättringar samt lokalanpassningar
- Säkerställa ordning och struktur i arbetsmiljön, inklusive leveranshantering
- Samordna ombyggnationer och förändringar i kontorslayout
- Följa upp administrativa kostnader och budget för kontorsrelaterade utgifter
- Organisera interna evenemang, utbildningar och trivselaktiviteter
Som Office Manager är du placerad i Karlsborg och rapporterar till fabrikens Sitechef.
Vår kandidat
Vi söker dig som har gymnasial utbildning, gärna med inriktning mot administration, ekonomi eller motsvarande. Ytterligare utbildning inom administration, projektledning eller arbetsmiljö är meriterande.
Som Office Manager ska du vara strukturerad och noggrann, ha förmågan att hantera flera administrativa uppgifter samtidigt och upprätthålla en hög kvalitet i arbetet. Du ska ha lätt för att kommunicera och samarbeta med andra, både internt och externt. Du tar initiativ och är lösningsorienterad och du trivs med att identifiera förbättringsområden för att optimera arbetsprocesser. Du är lyhörd för verksamhetens behov och har ett serviceinriktat förhållningssätt för att stödja medarbetare och chefer.
Kontakt
För mer information gällande rollen och Nammo är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef, Anders Gunnarsson, på anders.gunnarsson@nammo.com
Intervjuer genomförs löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 2025-06-10.
Varmt välkommen!