Publicerad: 2025-06-02

INTERIM KONSULT INOM KUNDRESKONTRAN TILL SOLLENTUNA
Om företaget
Vi söker nu efter en erfaren konsult inom kundreskontran till en av våra kunder i Sollentuna. Start önskas omgående och ca 4 månader framåt. Vi ser framemot din ansökan!
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent arbetar du ingå i ett kundreskontrateam och du rapporterar till Redovisningschefen. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. innebära:
• Kundfakturering
• Bankinbetalningar
• Vidarefakturering till koncernbolag och övriga bolag
• Löpande hantering av dagskasseredovisningar
• Löpande bokföring
• Ansvara för avstämning av balanskonton inom ansvarsområdet
• Vara behjälplig vid månads-, kvartals- och årsbokslut
• Löpande support till verksamheten
Din profil
Vi ser att du har flera års erfarenhet i rollen som konsult inom kundreskontran, med fördel tidigare inom större koncerner. Du besitter goda systemkunskaper och trivs i en föränderlig miljö. Som person är du prestigelös, självgående och kommunikativ. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Framgångsfaktorer
• Flera års erfarenhet i rollen som konsult inom kundreskontran
• Meriterande att ha arbetat inom större koncernbolag
• God systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!
För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
PLACERING: Sollentuna
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Sara Westin-James 072-215 15 34
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-06-10
Detta är ett uppdrag där du blir anställd hos oss på Resultat AB och uthyrd till vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Sara Westin-James 072-215 15 34.
Vi söker nu efter en erfaren konsult inom kundreskontran till en av våra kunder i Sollentuna. Start önskas omgående och ca 4 månader framåt. Vi ser framemot din ansökan!
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent arbetar du ingå i ett kundreskontrateam och du rapporterar till Redovisningschefen. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. innebära:
• Kundfakturering
• Bankinbetalningar
• Vidarefakturering till koncernbolag och övriga bolag
• Löpande hantering av dagskasseredovisningar
• Löpande bokföring
• Ansvara för avstämning av balanskonton inom ansvarsområdet
• Vara behjälplig vid månads-, kvartals- och årsbokslut
• Löpande support till verksamheten
Din profil
Vi ser att du har flera års erfarenhet i rollen som konsult inom kundreskontran, med fördel tidigare inom större koncerner. Du besitter goda systemkunskaper och trivs i en föränderlig miljö. Som person är du prestigelös, självgående och kommunikativ. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Framgångsfaktorer
• Flera års erfarenhet i rollen som konsult inom kundreskontran
• Meriterande att ha arbetat inom större koncernbolag
• God systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!
För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
PLACERING: Sollentuna
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Sara Westin-James 072-215 15 34
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-06-10
Detta är ett uppdrag där du blir anställd hos oss på Resultat AB och uthyrd till vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Sara Westin-James 072-215 15 34.