Publicerad: 2025-06-02

Ekonomiassistent/Löneadministratör till ett långsiktigt uppdrag!
Arbetsuppgifter
Nu söker vi en ekonomiassistent/löneadministratör med stort ansvarstagande och rätt inställning till vår kund inom byggsektorn . Kontoret är beläget på Hisingen i mysiga lokaler och här möts du av en liten och familjär arbetsplats. Teamet idag speglas av medarbetare som tar initiativ och som inte är rädda för att hjälpa till där det behövs. Känner du igen dig i beskrivningen och vill vara en del av teamet? Då har du kommit rätt!
Arbetsuppgifter:
- Hantera leverantörsfakturor
- Tidsattestering av persona
- Förberedelser av underlag till kundfakturering
- Tillhörande administration och övrigt förekommande kontorsarbete
Uppdraget är långsiktigt, tillsvidare och på heltid med start omgående. Du kommer börja din anställning som konsult via Posti för att på sikt bli överrekryterad av kund.
Placering: Göteborg, Hisingen
Start: Omgående
Anställningsform: Heltid
Din profil
För att lyckas i rollen som ekonomiassistent/löneadministratör behöver du vara en prestigelös doer – som gillar struktur, är stabil och konstruktiv även i utmanande situationer. Du tycker om att utmanas och är duktig på att prioritera och kan hanter flera ärenden parallellt med varandra. Som person är du positiv, framåt och initiativtagande.
KRAV:
- Tidigare erfarenhet av liknande arbete med leverantörsfakturor, kund- och leverantörsreskontra, tidsattestering.
- Utbildning inom ekonomi eller arbetserfarenhet som arbetsgivaren bedömmer som motsvarande.
- Positiv och lösningsorienterad.
- Kan börja omgående
Låter detta som något dig, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi träffar kandidater löpande och kan komma att tillsätta rollen innan sista ansökningsdag!
Nu söker vi en ekonomiassistent/löneadministratör med stort ansvarstagande och rätt inställning till vår kund inom byggsektorn . Kontoret är beläget på Hisingen i mysiga lokaler och här möts du av en liten och familjär arbetsplats. Teamet idag speglas av medarbetare som tar initiativ och som inte är rädda för att hjälpa till där det behövs. Känner du igen dig i beskrivningen och vill vara en del av teamet? Då har du kommit rätt!
Arbetsuppgifter:
- Hantera leverantörsfakturor
- Tidsattestering av persona
- Förberedelser av underlag till kundfakturering
- Tillhörande administration och övrigt förekommande kontorsarbete
Uppdraget är långsiktigt, tillsvidare och på heltid med start omgående. Du kommer börja din anställning som konsult via Posti för att på sikt bli överrekryterad av kund.
Placering: Göteborg, Hisingen
Start: Omgående
Anställningsform: Heltid
Din profil
För att lyckas i rollen som ekonomiassistent/löneadministratör behöver du vara en prestigelös doer – som gillar struktur, är stabil och konstruktiv även i utmanande situationer. Du tycker om att utmanas och är duktig på att prioritera och kan hanter flera ärenden parallellt med varandra. Som person är du positiv, framåt och initiativtagande.
KRAV:
- Tidigare erfarenhet av liknande arbete med leverantörsfakturor, kund- och leverantörsreskontra, tidsattestering.
- Utbildning inom ekonomi eller arbetserfarenhet som arbetsgivaren bedömmer som motsvarande.
- Positiv och lösningsorienterad.
- Kan börja omgående
Låter detta som något dig, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi träffar kandidater löpande och kan komma att tillsätta rollen innan sista ansökningsdag!