Publicerad: 2025-06-04

Logotyp

Säljadmin till Solna

Adress

Solna

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vill du vara en viktig del av ett engagerat säljteam i Solna? Har du ett öga för detaljer och trivs i en varierad administrativ roll där service och struktur står i fokus? Då kan detta vara din nästa utmaning!

I rollen som säljadmin arbetar du nära vår kunds säljteam och ansvarar för att den dagliga administrationen kring försäljning fungerar smidigt. Du kommer att vara länken mellan säljare, kunder och övriga interna avdelningar för att säkerställa effektiva flöden och hög kundnöjdhet.

Arbetsuppgifter – Säljadministration och kundsupport
  • Registrera och följa upp ordrar i affärssystemet SAP
  • Stötta säljavdelningen med offerter, fakturering och leveransuppföljning
  • Hantera kundförfrågningar och säkerställa snabb återkoppling
  • Arbeta med administrativa uppgifter kopplade till avtal, priser och produktinformation
  • Samarbeta med logistik, inköp och ekonomi för effektiva processer

Vi erbjuder:

  • En trygg anställning som konsult hos oss på Andara.
  • Friskvårdsbidrag samt tjänstepension.
  • 37,5 timmes arbetsvecka.
  • Ljusa fräscha lokaler mitt i Solna.
  • Konsulträffar såsom jul & sommarfester.
  • Gemensamma luncher och täta avstämningar med din konsultchef.
Vem söker vi? – Administrativt skicklig och serviceinriktad kollega
  • Du är prestigelös, säljorienterad och van att hålla många bollar i luften
  • Du har akademisk bakgrund
  • Har erfarenhet av säljadmin, administration eller kundsupport
  • Trivs i en roll med mycket kontakt internt och externt
  • Är prestigelös och hjälper gärna till där det behövs
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
  • Bekväm med Officepaketet och gärna erfarenhet av affärssystemet SAP
Dina egenskaper och kvalifikationer inom sälj- & kontorsadministration
  • Serviceinriktad och lösningsfokuserad med ett professionellt bemötande
  • Flexibel, självgående och har lätt för att prioritera
Anställningsvillkor och information – Säljadmin Solna
  • Omfattning: Heltid
  • Start: Omgående. Rollen är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till förlängning och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Andara.
  • Placering: Solna med möjlighet till hybrid arbete 2 dagar i veckan

Andara Group tar hand om hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta konsultchef på ellinore.pereira@andaragroup.se.

Vi ser fram emot din ansökan och välkomnar dig till vår kunds team i Solna!

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Solna

Populära jobb i Solna