Publicerad: 2025-06-05

Logotyp

Anbudsadministratör till företag i centrala Stockholm

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Om tjänsten

Är du en noggrann person som vill arbeta med administration, och kundservice? Trivs du i ett arbete där du får ta ansvar och skapa struktur? KFX HR-partner söker för kunds räkning en anbudsadministratör som under sommaren vill stötta deras team.

Känner du igen dig i denna beskrivning? Skicka då in din ansökan till oss redan idag!

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter


Ge fullt administrativt stöd till Anbuds-/Säljteamet


Skapa och hantera offerter och order


Förbereda offerter i SAP för reservdelar och/eller förbrukningsmaterial


Hantera anbudsprocessen för en specifik region – övervaka anbudssajter, informera säljteamet


Säkerställa att anbud skickas in i tid samt hålla dokumentationen uppdaterad


Vara backup för kollegor inom kundservice under utbildning inom IES-organisationen

Kvalifikationer

Vi söker dig som är noggrann, pålitlig och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är flexibel, har lätt för att lära dig nya system och är van att hantera flera uppgifter samtidigt – alltid med kunden i fokus.

För att lyckas i rollen ser vi att du har:


Minst 3 års erfarenhet i en kommersiell supportroll


God datorvana, särskilt i Word, Excel och gärna Salesforce


Flytande svenska och engelska i tal och skrift


Erfarenhet av orderhantering och offertarbete i ERP-system (SAP SD är ett plus)


Förmåga att hantera offertförfrågningar och uppföljningar, hålla kunder uppdaterade och säkerställa korrekt dokumentation


Tidigare erfarenhet av CRM-system (Salesforce är starkt meriterande)


Hög grad av eget driv, ansvarstagande och servicekänsla

Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos KFX HR-partner men arbetar som uthyrd konsult till vår kund. Uppdraget är med start omgående fram till och med sista augusti.

Vi tar inte emot några ansökningar via mail. Samtliga frågor kring tjänsten och processen hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på KFX HR-partner, mailadress lisa.hagglund@kfx.se.

Vi arbetar med löpande urval, sök därför tjänsten redan idag!

Välkommen in med din ansökan!
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Stockholm

Populära jobb i Stockholm