Publicerad: 2025-06-05

Logotyp

Flexibel serviceassistent till kund i Norrköping!

Anställning

Deltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vill du ha ett extrajobb där du får kombinera praktiskt arbete med administration - i nära kontakt med både kund och kollegor? Har du en annan huvudsaklig sysselsättning, ett öga för service, är tekniskt händig och har god datorvana? Då kan detta vara rätt roll för dig!

Om uppdraget
Vi söker nu en flexibel och ansvarstagande konsult som kan hoppa in vid korttidsfrånvaro hos vår kund i Norrköping. Rollen innebär både praktiska och administrativa arbetsuppgifter i en kontorsmiljö där service står i centrum.

Exempel på arbetsuppgifter:

* Hantering av post, paket och pappersprover (även internationell mejlkommunikation)
* Tillsyn och enklare skötsel av kaffeautomater
* Mindre vaktmästarsysslor som att byta lampor och skruva upp enklare utrustning
* Administrativt arbete i Officepaketet och Holmens eget system (Unifun - utbildning ges)

Omfattning och upplärning
Det här är ett extrajobb med behov vid exempelvis sjukfrånvaro, VAB eller planerad ledighet. De första passen är tänkta som introduktion och sker någon gång mellan vecka 30-33. Vi söker någon som har en annan huvudsaklig sysselsättning för detta jobb, såsom studerande, pensionär eller annat arbete på över 50%.

Arbetstider:
Vardagar 07:00-16:00

Vi söker dig som:

* Har god datorvana (Officepaketet)
* Behärskar engelska i både tal och skrift
* Är social, serviceinriktad och trivs i en roll nära kund
* Kan hantera enklare lyft som pallar och kaffeautomater

Ett krav är att du har möjlighet att med kort varsel rycka in vid behov.

Låter det här som något för dig eller någon du känner? Tveka inte att höra av dig - uppdraget startar med upplärning redan i sommar!
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Norrköping

Populära jobb i Norrköping