Publicerad: 2025-06-05

Office Coordinator med känsla för service & struktur (50 %)
Varje person i en växande organisation är viktig. Vi är Europas ledande digitala plattform för bilbranschen och bygger det bästa sättet att köpa och sälja bilar online. Just nu letar vi efter vår nästa stjärna till huvudkontoret i Alvik Strand – någon som vill vara med och skapa en helhetsupplevelse för både anställda och besökare. Är du en serviceinriktad doer som har lätt för att skapa relationer? Då är vi supernyfikna på att höra mer om dig!
Rollen som Office Coordinator är både uppskattad och viktig. Det är en bred roll med stor variation – ena dagen dukar du upp frukost för en bra start på veckan, nästa dag koordinerar du en resa åt en kollega eller hanterar inköp av kontorsmaterial. Utöver det operativa ansvaret för kontoret stöttar du även våra chefer med olika ad hoc-uppgifter – men också med det mer kreativa, som att planera och genomföra sociala aktiviteter. Du blir en stor tillgång, inte bara för huvudkontoret – det kan också hända att du besöker våra närliggande stationer för att erbjuda en hjälpande hand. Tjänsten är på 50 % och du blir en del av vårt People-team.
Din profil:
Det viktigaste för oss är inte vilken erfarenhet du har med dig – vi tror att du kan göra tjänsten riktigt bra tack vare din nyfikenhet, ditt lösningsfokus och din goda samarbetsförmåga. Kanske studerar du, har en deltidssyssla eller något helt annat – vi sätter tillsammans upp arbetstider som fungerar för oss båda!
För att trivas i rollen tror vi att du är:
- Flexibel och gillar att arbeta med högt och lågt
- Orädd och trivs med att möta nya människor
- Självgående och proaktiv- du hittar gärna egna uppgifter
- Lösningsorienterad
- Flytande i svenska och engelska
- Erfaren i Office-paketet och ha lätt för att sätta dig in i nya system
- Innehavare av manuellt B-körkort
Vad vi erbjuder dig:
- En flexibel deltidsanställning med kontorstider som kan anpassas efter ditt schema.
- Från en unicorn till ett börsnoterat bolag, bli en del av vår framgångssaga
- En internationell arbetsplats med spännande nationella och internationella projekt
- Stor möjlighet att påverka och sätta din egen prägel på arbetet
- En miljö som är öppen, positiv och med platta hierarkier och korta beslutsvägar
- En självständig och ansvarsfull roll i ett snabbväxande techbolag där du har stor inverkan på vår fortsatta framgång
Vilka vi är?
AUTO1 Group är Europas ledande digitala plattform för bilbranschen. Vi bygger det bästa sättet att köpa och sälja bilar online. Vårt lokala varumärke, viköperdinbil.se, erbjuder våra kunder det snabbaste och smidigaste sättet att sälja bil på. Vårt varumärke, AUTO1.com, är Europas största B2B-plattform för bilåterförsäljare. Genom vårt varumärke Autohero, använder vi våra erfarenheter till att bygga ett varumärke som erbjuder det den bästa kundupplevelsen när det gäller att köpa bil online. Vi finns just nu på över 30 marknader och hade en omsättning på över 6.3 miljarder euro under 2024.
AUTO1 Group har en intern värdegrund som bygger på alla människors lika värde. Alla ansökningar kommer därför att hanteras på ett likvärdigt sätt oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsvariant och ålder.
Ansökan
Är du redo för din nästa utmaning? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller telefon med hänsyn till dataskyddsförordningen (GDPR). Vid frågor vänligen kontakta oss på rekrytering@auto1.com. Vi sköter urval och intervjuer löpande tills vi har hittat rätt person.