Publicerad: 2025-06-09

Logotyp

Junior IT- Support

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Om företaget

Företaget är ett ledande nordiskt IT-tjänsteföretag som hjälper organisationer att bli digitala och hållbara genom innovativa lösningar och tjänster. Med över 24 000 medarbetare i över 20 länder stödjer vi våra kunder inom en rad olika branscher, inklusive offentlig sektor, finans och industri. Här får du möjlighet att växa i en modern och inkluderande arbetsmiljö med fokus på utveckling och samarbete.

Om rollen

Vi söker en junior servicedeskmedarbetare som vill vara en viktig del i vår kunds kundsupport och hjälpa användare med tekniska frågor och problemlösning. I rollen kommer du främst att arbeta med användarsupport kring felsökning och kontohantering, samt ge support relaterat till den hårdvara som används tillsammans med företagets systemlösningar.

Du kommer hantera inkommande ärenden via telefon och ärendehanteringssystem, där du löpande svarar på frågor och hjälper kunder.

Vanliga arbetsuppgifter inkluderar:
  • Felsökning av nätverksutrustning
  • Kontohantering
  • Hantering av enklare tekniska frågor
Vi söker dig som har:
  • Erfarenhet av Helpdesk och IT-support
  • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
  • God kommunikativ förmåga och serviceinriktad attityd
  • Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera ärenden samtidigt

Plats: Östersund (SE) Remote: Nej (0%) Uppdragstid: 1 september 2025 – 28 februari 2026

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Östersund

Populära jobb i Östersund