Publicerad: 2025-06-11
Chief Sales Officer
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
NannyNu (del av Yepstr-koncernen) är ett av Sveriges största barnvaktsföretag sedan över 15 år. Vi är ett prisbelönt bolag som hittills hjälpt över 10 000 familjer runtom i landet. Vårt rykte bygger på förtroende, kvalitet och långsiktiga relationer.
Det som skiljer oss från andra är vårt tydliga fokus på att erbjuda de bästa barnvakterna – och på att bygga starka, hållbara relationer med varje familj.
Som en del av Yepstr har vi dessutom tillgång till ett av Sveriges vassaste tech-team inom automation och AI, vilket ger oss stora möjligheter att effektivisera och förbättra både försäljning och kundupplevelse.
Om rollen
Du leder vårt säljteam, sitter i ledningsgruppen och ansvarar för hela kundresan, från första samtal till lojal kundrelation. Du är både strateg och doer.
Du coachar, skapar struktur, följer siffror och hoppar in där det behövs.
Vi jobbar med varma leads. Inga kalla samtal. Förtroende och lyhördhet är vår säljmodell och du är den som förvaltar och utvecklar den.
Samtidigt ser du till att våra befintliga kunder får den service som gör att de stannar länge. Du bygger relationer, fångar upp behov och levererar det vi lovar.
Dina ansvarsområden
Vi tror att du har:
Hos oss får du:
Plats: Stockholm (huvudkontor vid Globen) + flexmöjligheter
Lön: Mållön 70 tkr (fast komponent + omsättningsbaserad bonus)
Vill du vara med på Yepstr och Nannys tillväxtresa?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande.
Den här rekryteringen hanteras av vår partner Mira People.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
NannyNu (del av Yepstr-koncernen) är ett av Sveriges största barnvaktsföretag sedan över 15 år. Vi är ett prisbelönt bolag som hittills hjälpt över 10 000 familjer runtom i landet. Vårt rykte bygger på förtroende, kvalitet och långsiktiga relationer.
Det som skiljer oss från andra är vårt tydliga fokus på att erbjuda de bästa barnvakterna – och på att bygga starka, hållbara relationer med varje familj.
Som en del av Yepstr har vi dessutom tillgång till ett av Sveriges vassaste tech-team inom automation och AI, vilket ger oss stora möjligheter att effektivisera och förbättra både försäljning och kundupplevelse.
Om rollen
Du leder vårt säljteam, sitter i ledningsgruppen och ansvarar för hela kundresan, från första samtal till lojal kundrelation. Du är både strateg och doer.
Du coachar, skapar struktur, följer siffror och hoppar in där det behövs.
Vi jobbar med varma leads. Inga kalla samtal. Förtroende och lyhördhet är vår säljmodell och du är den som förvaltar och utvecklar den.
Samtidigt ser du till att våra befintliga kunder får den service som gör att de stannar länge. Du bygger relationer, fångar upp behov och levererar det vi lovar.
Dina ansvarsområden
- Säkerställa att bolaget når sina mål, både på team- och verksamhetsnivå varje vecka, månad och kvartal
- Leda och utveckla ett team på cirka fem personer som arbetar med varma leads
- Utveckla och förfina våra arbetssätt så att varje kund får en trygg, tydlig och sömlös start hos oss
- Säkerställa att teamet levererar en stark kundupplevelse, även efter att tjänsten är igång
- Bygga och vårda starka, långsiktiga relationer med våra kunder
- Säkerställa och följa upp kundnöjdhet, retention, merförsäljning och andra relevanta nyckeltal
- Samarbeta med tech och marknad för att förbättra hela kundupplevelsen
Vi tror att du har:
- Har runt 5 års erfarenhet av försäljning och kundansvar inom tjänster, varav minst 2 som ledare
- Erfarenhet av både inbound- och outboundsälj med högt transaktionsfokus
- Erfarenhet av och förståelse för Pipeline management, deal velocity och Funnel optimization
- Är van att jobba mot snabba avslut, first call close och har tempot i kroppen
- Vana att bygga kultur med pipeline-disciplin, tydlig feedback och avslut i fokus.
- Stark kommunikativ förmåga, både i samtal och skrift
- En naturlig känsla för struktur och prioritering i en vardag där ingen dag är exakt som den andra
- Erfarenhet av att arbeta med CRM och andra verktyg för uppföljning och kunddialog
- Flytande svenska och god engelska
- Intresse för digitala verktyg, AI och smartare sätt att jobba med försäljning och kundrelationer
Hos oss får du:
- En central roll i ett bolag som gör verklig skillnad för familjer varje dag
- Vara med och forma hur vi jobbar med hela kundresan – från första kontakt till lojal kund
- Stöd med Sales Ops från Yepstrs techteam inom automatisering, AI och datadrivet arbetssätt
- En hybrid arbetsmiljö med flexibilitet
- Möjlighet att växa med bolaget – i ansvar, inflytande och påverkan
Plats: Stockholm (huvudkontor vid Globen) + flexmöjligheter
Lön: Mållön 70 tkr (fast komponent + omsättningsbaserad bonus)
Vill du vara med på Yepstr och Nannys tillväxtresa?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande.
Den här rekryteringen hanteras av vår partner Mira People.