Publicerad: 2025-06-11

Logotyp

Accounts receivable till Swegon

Adress

Vara

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön



Om Tjänsten

Som en del av vårt nordiska kundreskontrateam kommer du att spela en central roll i vår ekonomiavdelning. Du kommer att vara ansvarig för att hantera kundrelationer och säkerställa en effektiv och korrekt hantering av våra kundreskontror.



 



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
  • Första linjens kundsupport för både nationella och internationella kunder, inklusive ​​kundupplägg och kreditbedömning
     
  • Hantering av fakturafrågor
     
  • Påminnelsehantering och uppföljning
     
  • Samarbete med andra avdelningar för att säkerställa ett smidigt processflöde och snabb problemlösning



​​​​​​​Jobbet är placerat i Kvänum. Arbetstiderna är under dagtid på vardagar, med möjlighet till flex.



Observera att tjänsten är med start omgående.

 



Vi söker dig som:
  • Har eftergymnasial utbildning inom ekonomi, eller motsvarande erfarenhet

  • Besitter goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

  • Är van användare av Officepaketet

  • Har en hög social kompetens och trivs med att arbeta i team

  • Är driven och lösningsorienterad, med förmåga att se och förstå processflöden

  • Har ett ordningssinne och förmåga att upprätthålla rutiner i en komplex arbetsvardag

  • Du tänker "laget före jaget", där du sätter teamets mål före individuella




Om Swegon

Swegon är ett svenskt företag som specialiserar sig på energieffektiva ventilationslösningar och klimatsystem för byggnader. Företaget fokuserar på att förbättra energieffektivitet och inomhuskomfort samtidigt som de minskar energiförbrukningen. Med lång erfarenhet och avancerad teknologi levererar man hållbara och skräddarsydda lösningar globalt.

Swegon är ett växande företag som erbjuder goda möjligheter att utvecklas och bygga på sin erfarenhet inom organisationen.



 



När du blir en av oss 

Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.



 



Ansökningsprocessen

När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med kravprofilen och kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Caroline Mako, 0720-757272 alt. via caroline.mako@onepartnergroup.se. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. 

Välkommen med din ansökan!


Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Vara

Populära jobb i Vara