Publicerad: 2025-06-11

Logotyp

Receptionist till nytt team i internationell kontorsfastighet!

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Om rollen Är du en servicestjärna som älskar att möta människor och skapa en välkomnande atmosfär? Då kan detta vara rätt roll för dig!

Middlepoint söker nu ett nytt och motiverat receptionsteam till en välbesökt kontorsfastighet mitt i City. Du blir anställd hos oss på Middlepoint och arbetar tillsammans med dina kollegor för att leverera förstklassig service till fastighetens hyresgäster och besökare.

Din nya arbetsplats präglas av den dynamiska och internationella storstadsmiljön runtomkring, där ditt team med varmt och personligt värdskap ansvarar för att skapa en attraktiv och stimulerande atmosfär i två bemannade receptionsytor.

Du är en central del i den dagliga driften och serviceleveransen, och rollen är både självständig och varierad. Du kommer bland annat att:

  • Välkomna besökare och representera huset
  • Ta emot och koordinera felanmälningar i huset och andra fastigheter
  • Agera kundtjänst för hyresgästfrågor
  • Hantering av passerkort och accesser
  • Koordinering av evenemang i fastigheten
  • Hantering av bokningar och beställningar
  • Ansvar för öppning av fastigheten
  • Jobba med utveckling och framdriften av fastigheten
  • Stötta dina kollegor i båda receptioner
  • Vem är du?

    Du är en engagerad och lösningsorienterad person med ett genuint intresse för service. Du är självgående, organiserad och trygg i att ta egna initiativ. Samtidigt är du varm i ditt bemötande och har lätt för att skapa och sprida en välkomnande miljö och god stämning. För att lyckas i rollen är du van vid att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att skapa relationer med besökare, hyresgäster och kollegor - detta för att tillsammans med oss utveckla verksamheten och vår serviceleverans. Om vi får önska så har du tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen som kommer underlätta den administrativa och koordinerande delen i rollen.

    Krav för rollen

  • Har tidigare erfarenhet av en serviceroll (t.ex. reception, butik eller liknande)
  • Talar flytande svenska och engelska
  • Har god datorvana och erfarenhet av Office-paketet
  • Är snabblärd när det gäller nya system

    Om anställningen

    Start: 1a Juni

    Omfattning: Heltid, måndag–fredag kontorstider

    Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

    Bakgrundskontroll tas under processen och inför en eventuell anställning.

    Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

    Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

    Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

    http://instagram.com/middlepoi...

    Vännerna på Middlepoint!

     

    Ansök

    Redo för nästa steg i karriären?

    Hjälp mig hitta jobb

    Rekommenderade jobb i Stockholm

    Populära jobb i Stockholm