Publicerad: 2025-06-16

Administratör med kundfokus
Om rollen
Vi söker dig som trivs i en roll där kundkontakt, noggrannhet och samarbete står i fokus. Här får du arbeta med varierande administrativa uppgifter och ha daglig kontakt med människor – både internt och externt. Du har en viktig roll i att se till att processer löper smidigt och att kunderna upplever professionellt bemötande genom hela kontakten.
Du är van att snabbt fånga upp möjligheter, har lätt för att skapa kontakt över telefon och tycker om att hitta lösningar på utmaningar. Stort fokus ligger på administration, där du stöttar andra delar av verksamheten med allt från dokumenthantering till uppföljningar och informationssamordning. Du publicerar material, hanterar intyg och underlag, utför kontroller i olika system samt bidrar till att varje steg i processen blir genomtänkt och effektivt.
I rollen arbetar du nära kollegor över hela landet – samarbete och tydlig kommunikation är därför avgörande för att lyckas och trivas i rollen.
Tjänsten är ett heltidsuppdrag med en tidsbegränsad anställning på minst 6 månader som konsult.
Om dig
Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och trivs med administrativa arbetsuppgifter i en varierad vardag. Som person har du ett starkt kundfokus och trivs att arbeta med telefon och dator som främsta verktyg. Du brinner för service och är trygg i att kommunicera både muntligt och skriftligt. Vidare är du är effektiv, engagerad och gillar att ta ansvar samt ser lösningar där andra ser hinder.
Vi kommer att lägga stor vikt på personlig lämplighet.
Det här får du hos oss
Du blir en del av en verksamhet där man tror på frihet under ansvar och där initiativ uppskattas. Här finns utrymme för dig att växa, både i din roll och inom bolaget.
Praktiskt att veta:
• Start: Snarast eller enligt överenskommelse
• Anställningsform: Konsultuppdrag via rekryteringspartner, minst 6 månader
• Arbetstid: Vardagar, dagtid
• Plats: Malmö (centralt läge)
• Bakgrundskontroll och tester ingår i rekryteringsprocessen
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos support via
info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som trivs i en roll där kundkontakt, noggrannhet och samarbete står i fokus. Här får du arbeta med varierande administrativa uppgifter och ha daglig kontakt med människor – både internt och externt. Du har en viktig roll i att se till att processer löper smidigt och att kunderna upplever professionellt bemötande genom hela kontakten.
Du är van att snabbt fånga upp möjligheter, har lätt för att skapa kontakt över telefon och tycker om att hitta lösningar på utmaningar. Stort fokus ligger på administration, där du stöttar andra delar av verksamheten med allt från dokumenthantering till uppföljningar och informationssamordning. Du publicerar material, hanterar intyg och underlag, utför kontroller i olika system samt bidrar till att varje steg i processen blir genomtänkt och effektivt.
I rollen arbetar du nära kollegor över hela landet – samarbete och tydlig kommunikation är därför avgörande för att lyckas och trivas i rollen.
Tjänsten är ett heltidsuppdrag med en tidsbegränsad anställning på minst 6 månader som konsult.
Om dig
Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och trivs med administrativa arbetsuppgifter i en varierad vardag. Som person har du ett starkt kundfokus och trivs att arbeta med telefon och dator som främsta verktyg. Du brinner för service och är trygg i att kommunicera både muntligt och skriftligt. Vidare är du är effektiv, engagerad och gillar att ta ansvar samt ser lösningar där andra ser hinder.
Vi kommer att lägga stor vikt på personlig lämplighet.
Det här får du hos oss
Du blir en del av en verksamhet där man tror på frihet under ansvar och där initiativ uppskattas. Här finns utrymme för dig att växa, både i din roll och inom bolaget.
Praktiskt att veta:
• Start: Snarast eller enligt överenskommelse
• Anställningsform: Konsultuppdrag via rekryteringspartner, minst 6 månader
• Arbetstid: Vardagar, dagtid
• Plats: Malmö (centralt läge)
• Bakgrundskontroll och tester ingår i rekryteringsprocessen
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos support via
info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!