Publicerad: 2025-06-25

Söker logistikplanerare, kundservice och försäljning
Vi söker nu en glad och driven medarbetare till vårt team.
Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du kommer att arbeta i ett litet team. Vi har vårt huvudkontor i Malmö och du kommer att ansvara för kommunikationen/planering av våra team runt om i Sverige. Arbetet kommer att innehålla mycket eget arbete där du löser problem och sköter planeringen. Du kommer att ha ansvar för kundbemötandet och merförsäljning.
Arbetsuppgifter:
- Svara på inkommande samtal, mail och chatt.
- Strukturera/planera jobb
- Administration
- Fakturering/enkel ekonomi
- Potentiell marknadsföring inom sociala medier.
Start: Förhandlingsbart men behov finns omgående.
Schemalagd arbetstid: Kontorstider, måndag till fredag
Anställning: Tillsvidare eller deltid
Tjänstgöringsgrad: 50-100%
Placering: Malmö
Personliga egenskaper
För att du ska trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare och säljare tror vi att:
- Du är strukturerad, noggrann och har hög arbetsmoral.
- Du är utåtriktad, driven och initiativtagande.
- Du är en person med hög social kompetens som älskar att ge kunden en god service.
- Du är stresstålig och tycker det är roligt att hantera många uppgifter samtidigt.
- Du är en person som gillar att arbeta med försäljning
- Du har hög ansvarskänsla och tar dina åtaganden på allvar och utför dem i tid.
Kvalifikation Krav:
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
- Van att arbeta med dator och telefon som verktyg.
- Erfarenhet av CRM-system likt Hubspot och ekonomisystem som Fortnox är meriterande.
Ansök via e-post till info@smartboxes.se