Publicerad: 2025-06-27

Logotyp

Säljkoordinator till Sundbyberg

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vi söker en serviceinriktad och flexibel säljkoordinator som vill ha ett omväxlande arbete hos vår kund i Sundbyberg.

Arbetsuppgifter

I rollen som kommer du att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter inom sälj, order och leverans. 

Exempel på arbetsuppgifter kan vara:

  • Administrera säljofferter och leads
  • Stötta säljare med pris- och leveransinformation 
  • Ringa befintliga kunder med nya erbjudanden
  • Svara på växeltelefon och ta emot besök på kontoret
  • Svara på ordertelefon och registrera order från både telefonsamtal och mail
  • Bevaka och besvara mail i infomailboxen
  • Inköp av kontorsmaterial
  • Lägga upp nya kunder i SAP och skapa nya material i SAP
  • Skicka ut fakturor

Kvalifikationer

Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för sälj-, order-, leverans- och fakturaflöden. Du får gärna ha erfarenhet av sälj, orderläggning och lagerhantering i SAP. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du hanterar allt från ax till limpa. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.

  • Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint)
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Personliga egenskaper

Ordning och reda är viktigt för dig och du trivs med att arbeta strukturerat. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines.

Du arbetar bekvämt i en roll med mycket interna och externa kontakter via telefon. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel och att du snabbt kan hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår.

Med fördel har du även ett intresse för teknik och tycker om att fördjupa dig i den produkt du arbetar med.

Mer om tjänsten

  • Tillsättning: enligt överenskommelse i augusti
  • Omfattning: heltid, 37,5 timmar
  • Placering: Sundbyberg med möjlighet till arbete hybrid 2 dagar i veckan
  • Uppdragstyp: 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunderna önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varmt välkommen med din ansökan

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Sundbyberg

Populära jobb i Sundbyberg