Publicerad: 2025-06-30

Logotyp

Administratör till Frövi

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön



Administratör sökes till uppdrag i Frövi
Om uppdraget

Vi söker en allsidig administratör/alltiallo för att stödja vår verksamhet i Frövi. Initialt sträcker sig uppdraget över 3 månader med möjlighet till förlängning, beroende på våra framtida behov. Startdatum är så snart som möjligt och det är viktigt att personen kan arbeta på plats.





Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:



  • Inköp och hantering av kontorsmaterial.
  • Ansvar för abonnemang och telefonhantering.
  • Delta i olika administrativa uppgifter och stödja kontorets dagliga verksamhet.

Vem söker vi?

Vi söker dig som är nyfiken och serviceinriktad, med en bakgrund som kontorsansvarig eller liknande, och trivs i en miljö där du får ta eget ansvar.





Vi tror att du har:



  • Tidigare erfarenhet av kontorsadministration eller liknande.
  • Goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift.
  • Förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system.



Personliga egenskaper vi värderar högt:



  • Serviceinriktad – du trivs med att hjälpa andra och skapa en trivsam arbetsmiljö.
  • Självgående – du planerar och genomför dina arbetsuppgifter självständigt.
  • Flexibel – du anpassar dig efter förändrade förutsättningar och uppgifter.

 

Placeringsort

Frövi.



 



Ansökan

Dina ansökningshandlingar bestående av cv och personligt brev skickar du in via OnePartnerGroup.se. Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Uppdraget inleds som ett konsultuppdrag med möjligheter till anställning hos uppdragsgivare! Observera att vi inte behandlar ansökningar inkomna via mejl med anledning av GDPR. Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Asos Amin på Asos.Amin@onepartnergroup.se.  

 


Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Lindesberg

Populära jobb i Lindesberg