Publicerad: 2025-07-01

Order- och offertadministratör 60% | Göteborg
Vi söker en driven och engagerad orderadministratör/innesäljare för att förstärka reservdelsavdelningen på Carrier AB. Konsultuppdraget är på 60% med start 1 augusti och sträcker sig fram till början av november.
Vår kund verkar inom luftkonditionering och luftvärmepumpar för industrier och företag och är marknadsledande inom sitt område. Nu ska de byta IT-system och behöver förstärkning då ordinarie personal går utbildningar och engagerar sig i systembytet.
Dina arbetsuppgifter:
* Ta emot beställningar och beställa reservdelar via både mail och telefon
* Skriva och skicka offerter
* Följa upp offerter i ERP-systemet Pyramid
* Hantera kundförfrågningar och ge teknisk information samt samarbeta med tekniker och installatörer ute på fältet
Vi söker dig som har:
* Erfarenhet av att ta emot förfrågningar och arbeta med ERP-system, gärna Pyramid
* Erfarenhet av att arbeta i Teams, Excel och Pyramid
* Teknisk förståelse och kunskap om tekniska produkter är meriterande
* God kommunikationsförmåga och kundfokus
Som person är du:
* Effektiv och strukturerad
* Serviceinriktad - du har ett genuint intresse för att hjälpa andra
* Kommunikativ - du utrycker dig väl på både svenska och engelska
Sök tjänsten idag
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera din cv. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Malin Ring på malin.ring@jeffersonwells.se
Erbjudande
Manpower är Sveriges största bemanningsföretag med många av landets mest populära arbetsgivare som kunder. Som konsult hos oss har du en personlig kontaktperson som vet vad du kan och vill, och hittar rätt uppdrag för just dig.
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Vår kund verkar inom luftkonditionering och luftvärmepumpar för industrier och företag och är marknadsledande inom sitt område. Nu ska de byta IT-system och behöver förstärkning då ordinarie personal går utbildningar och engagerar sig i systembytet.
Dina arbetsuppgifter:
* Ta emot beställningar och beställa reservdelar via både mail och telefon
* Skriva och skicka offerter
* Följa upp offerter i ERP-systemet Pyramid
* Hantera kundförfrågningar och ge teknisk information samt samarbeta med tekniker och installatörer ute på fältet
Vi söker dig som har:
* Erfarenhet av att ta emot förfrågningar och arbeta med ERP-system, gärna Pyramid
* Erfarenhet av att arbeta i Teams, Excel och Pyramid
* Teknisk förståelse och kunskap om tekniska produkter är meriterande
* God kommunikationsförmåga och kundfokus
Som person är du:
* Effektiv och strukturerad
* Serviceinriktad - du har ett genuint intresse för att hjälpa andra
* Kommunikativ - du utrycker dig väl på både svenska och engelska
Sök tjänsten idag
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera din cv. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Malin Ring på malin.ring@jeffersonwells.se
Erbjudande
Manpower är Sveriges största bemanningsföretag med många av landets mest populära arbetsgivare som kunder. Som konsult hos oss har du en personlig kontaktperson som vet vad du kan och vill, och hittar rätt uppdrag för just dig.
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.